Hinterhermsdorf

Vakantie in Hinterhermsdorf

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Hinterhermsdorf

Reviews over Hinterhermsdorf

• 6Hans Voerknecht19-08-2016

Prachtige omgeving, dorp zelf doods

Sachsische Schweiz is prachtig, maar in het dorp zelf kun je over het algemeen een kanon afschieten. Neem genoeg cash geld mee, want je kunt lang niet overal met pasjes betalen en in het dorp zelf kun je geen geld opnemen. We hebben alles met het OV gedaan en dat is prima. Vaak gaan de eetgelegenheden pas om 14 uur open en op donderdag konden we simpelweg nergens lunchen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2016

• 10Petra11-07-2016

Rustig en zeer net dorpje

Rustig dorp. Alles zeer netjes en goed onderhouden, paar restaurantjes/hotels en veel plaatsen waar je kunt overnachten. Wij stonden op de camping. De kahnfahrt is een aanrader. Ongeveer 3 kwartier lopen vanaf het dorp (en ook weer terug). Restaurant Zum Wanderstubel is echt een aanrader!!!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8jean06-04-2011

Dorp aan de grenz met Chejië

Goed uitgangspunt voor bezoek "Obere Schleusse" Rustig gelegen met goede verbindingen naar de toeristische punten in sachsen Pirna 35 km Dresden 50 km Wandelen en fietsen via goed aangegeven routes zowel in Duitsland als tjechië. Alleen grensverkeer per fiets of te voet mogelijk

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur