Vakantiepark Falkenstein

17 reviews over Vakantiepark Falkenstein in het Nederlands

In der Nachsaison für Ruhesuchende

Oliver Menz
3-10-2011

Sehr ruhiger Urlaub, wenn man nach Juli/August dort ist. Trotz bestem Sommerwetter schloß das Freibad bereits am 05.09., was aber jedes Jahr so passiert, wie uns bestätigt wurde. Die Aussage dazu auf der Buchungsseite war leider nicht eindeutig. Schade, denn wegen des Bades hatten wir vor allem dort gebucht. Der Park ist ziemlich zugewachsen, vielleicht nicht jedermanns Sache. Äußerst schlechter Handyempfang. Den Imbiß vor Ort haben wir nicht genutzt. Die Gastronomie in Falkenstein ist eher armselig. Einige angepriesene Lokale sind geschlossen. Die Ferienwohnung war in Ordnung. Der Park scheint Hundefreunde anzuziehen, was aber zu keiner Verschmutzung führt, da überall entsprechende Beutel hängen.

voor herhaling vatbaar

F. Janssen
    15-11-2009
    • Activiteiten7

" vakantiepark falkenstein is een ideaal park om een heerlijke vakantie te hebben in een een prachtige omgeving. >

Vanuit het park kun je allerlei uitstapjes maken, naar pretparken, tsjechie, en de natuur in. Alles is te berijden binnen een uur. Wat ons ook heel goed beviel, was het zwembad, waar je gratis gebruik van kunt maken. Dit was op loopafstand. Wij hadden een 8-persoons huis gehuurd via bungalow.net. Dit was de eerste keer dat wij via deze site een vakantie geboekt hadden, maar hebben hier zeker geen spijt van gehad. Hele mooie bungalows, goed onderhouden en een goede service op het park zelf. Voor de volgende zomervakantie boeken wij zeker weer via bungalow.net. Dat is ons zeer goed bevallen. Zowel de volwassen en de voor kinderen hebben een topvakantie gehad."

Heel goed bevallen

Gerrit en Monika
    11-9-2009
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Een rustig park met goede wandelmogelijkheden. Heel mooi zwembad, op loopafstand van het park. Mag door gasten gratis gebruikt worden. Leuke uitstapjes in de omgeving, bv. Bodenmais, dagtour naar Praag, stad Regensburg en Straubing, Wallhalla en de Donau. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Woningen zien er goed uit en zijn schoon.

Ook het weer was fantastisch.

Saai en stil

Miranda
    28-8-2009
    • Activiteiten3
    • Onderkomen5

Had heel wat meer voorgesteld van dit park, na aankomst bleek alles dicht dus ook de mini market omdat het een feestdag in die regio was wat ons niet verteld is. Gelukkig een tankstelle in de buurt waar we in elk geval wat proviand konden halen. Huisje was leuk en mooi maar zoals al eerder gezegd erg klam en dat was vooral sávonds in bed te merken ook de schimmelplekken hadden dat al bewezen. Mini market mag die naam wel veranderen in heel mini, kon er alleen broodjes en bier krijgen verders niks wat je er wel zou verwachten. Verders leek het wel meer op een kuuroord ipv vakantiepark, gewoonweg niks te beleven. Restaurants in het dorp waren erg goed. Kortom zonder een auto bij de hand slaat de verveling snel toe en vind ik dit park meer iets voor de 65+ers

Niks voor ons

Familie K.
    16-8-2009

Een bloedsaai vakantiepark. Niks op het park te beleven. Huisjes heel erg donker. Ons huisje lag nogal laag en was voorzien van hoge struiken aan voor- en achterkant. Tuin stelde ook niks voor, een strookje van 3 meter diep en dan het uitzicht op de enorme struiken. We troffen het niet erg met het weer, maar als de zon dan eindelijk scheen was het niet op ons terrasje vanwege de begroeiing. Om half vijf 's middags dus al de lichten in de kamer aan.

In de omgeving pretpark, dierentuin en steden als Regensburg en wat verder Passau. Directe omgeving weinig te beleven. Open lucht zwembad op zich prima, maar als het weer minder is ga je daar ook niet heen.

Al met al vonden wij het ontzettend tegenvallen.

Hel

AS
    16-8-2009
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

Als je echt niet meer weet waar je naartoe moet en je je dood wilt vervelen zou ik kiezen voor dit park. Het lijkt een soort spookdorp waar werkelijk niets te beleven valt en waar je het liefst onder een grote steen wilt kruipen totdat je dit gehucht mag verlaten.

Nooit, echt nooit naartoe gaan!

nooit meer naar dit park met kinderen

Tanja Folmer
    9-8-2009
    • Activiteiten5
    • Onderkomen6

Wij zaten een week in huis nr 23 en het huis was op zich wel mooi en groot en lekker koel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het hus was inderdaag erg vochtig zodat het beddengoed en onze kleding steeds klammig aanvoelden niet echt prettig dus. Wij waren met onze dochter van 9 en zij heeft zich op dit park behoorlijk verveeld. De aanwezige kinderen zochten elkaar niet op in de speeltuin waardoor het erg saai was voor onze dochter. Wat wij misten op dit park is een restaurant. Op de site staat dat er beperkte animatie zou zijn voor de kinderen. Echter daar hebben wij niets van gemerkt. Op woensdagavond werd er een grillavond georganiseerd met live muziek. Voor de kinderen werd er helemaal niets georganiseerd. De speeltuin werd tijdens ons verblijf ook nog gerenoveerd waardoor deze een paar dagen niet goed gebruikt kon worden en dat tijdens het hoogseizoen! Kortom; wij gaan hier niet meer naar toe.

Mooi gebied, maar nooit meer , te saai

Fam v Strien
    6-8-2009
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Het huisje 22 was mooi, lekker koel, maar wel vochtig, van alle gemakken voorzien, Zwembad was mooi, gelukkig wel broodjes service, maar verder niets, je mist vooral n soort ontmoetingsplaats, zoals n gelegenheid om iets te drinken, geschikt voor mensen die graag op zich zelf zijn, maar aangezien we n camping gewend zijn, was dit n zeer erge tegenvaller, het park heeft als kindvriendelijkheid 4 beertjes, maar is dit niet waard, als kinderen met n bal op straat spelen, worden ze weg gestuurd , je wil toch niet zeggen als je speeltoestellen neer zet dat je zo beertjes krijg, vond het geen 4 beertjes waard. In het huisje zit geen enkele hor, dit is wel nodig met al die STEEK vliegen ( Dazen ) en wespen nesten ( zat n nest in de nok van het huisje) hier werd niets aangedaan, is namelijk de natuur vertelde ze bij de receptie, op het terras zit je de hele tijd tegen n haag van groen te kijken, ze hadden de huisjes omgekeerd moeten bouwen, dan had je tenminste nog n vrij en mooi uitzicht.

saai

sandra
    31-7-2009

ik sluit mij volledig aan bij de vorige beoordeling.erg SAAI park.mooie ruime huisjes maar verder absoluut niets te doen.je kan er nog geen kopje koffie drinken.je moet voor je kinderen echt op pad om het nog een beetje leuk en gezellig te maken.zwembad was gelukkig wel erg leuk!!

Nooit meer

W.Hafkamp
          7-7-2009

Saai vakantiepark voor kinderen van plm 16 jaar. In juli 2009 75% van de huisjes leeg of bezet door vaste bewoners. Tafeltennistafel / voetbalveldje buiten het park of aan de stille rand. Mooi groot zwembad op 5 minuten lopen. Suppermarkt op 6 minuten lopen. Dorpje rustig. Leuk winkelen in Straubin / Regensburg ( 35 km). Verder schoon ( asbakken op straat ) en ordentelijk ( vaste parkeerplaats genummerd ) en verboden te voetballen op de veldjes. Huisjes compact maar van alle gemakken voorzien wo gratis internet zodat we alternatieven kunnen opzoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Falkenstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Falkenstein in Grünbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Falkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Falkenstein scoort een 7.14 uit 10 op basis van 17 reviews.