Vakantiepark Trixi Park

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

45 reviews over Vakantiepark Trixi Park in het Nederlands

NOSTALGIE

loes en eric van elferen
21-11-2010
  • Onderkomen8

wij waren voor het eerst in oost-duitsland .het was voor ons een openbaring .het was of je 50 jaar terug ging in de tijd.wij vonden alles heerlijk relaxt.de mensen waren erg vriendelijk.praag en dresden zijn binnen twee uur bereikbaar.de sachsische schweizis mooi met de bastei. zittau(fastentucher) en gorlitz zijn mooie steden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Vakantiewoning heel ruim

D.
24-8-2010
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij (2 volwassenen en drie oudere kinderen) zijn vorig jaar juli naar Trixipark geweest.

De vakantiewoning was heel ruim en keurig ingericht. Redelijk goede bedden, rolluiken. Douche was prima, genoeg warm water voor hele gezin. Het zwem meer was prachtig, glijbaan, duikplanken, speeltuin en strandje wat wil je nog meer. Ook het binnenbad is prachtig, alleen is het personeel daar (vooral de oudere mensen) absoluut niet vriendelijk (oostblok mentaliteit). Bij de speeltuin is een voetbalveld en je kan op het park fietsen huren. Supermarkt is heel klein, verkoopt heerlijke verse broodjes. In de plaats zelf zitten Netto, Aldi.

In de omgeving kan je prachtig wandelen en fietsen. Praag is dichtbij en zeker de moeite waard. Ook Dresden is dicthtbij, met de trein konden we voor 25 euro op en neer naar Dresden, ideaal! In Tsjechie kan je heel goedkoop uit eten (prima eten) en boodschappen doen in Tsjechie is ook heel goedkoop, vooral de Penny.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Leuk park

Sandra Wiltjer
22-8-2010
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Wij hadden de pech om net aan te komen toen er overstromingen waren. Hierdoor was het binnenzwembad 4 dagen gesloten en is het meer helemaal niet opengesteld. We kregen wel een gratis toegangskaartje voor het Gebirgsbad in een naastgelegen plaatsje (wij, twee volwassen, vonden dat water ijskoud. De twee kinderen van 5 en 6 hebben er wel gezwommen). Het park is wat kaal. Kinderannimatie matig, maar huisjes zijn keurig! Ook het zwembad is zeer schoon. Doet wel wat Oostduits aan door de kleurstelling (veel grijs). Het park is prima te combineren met Hasseröder in Wernigerode. Het restaurant vonden we ook matig. Niet echt vriendelijk personeel. Bij de receptie werd je meestal wel vriendelijk geholpen (alleen alles in het Duits). Van het supermarktje op het park hebben we geen gebruik gemaakt. Dichtbij Netto en Liddl. Een dagje Praag is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

D-reizen

Geweldige camping voor gezin...

Martin Hilgen
8-8-2010
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Afgelopen zomer zijn wij met onze 3 kinderen ( 9,7 en 3 jaar) twee weken te gast geweest op de trixi camping. De camoing is nieuw en de beplanting laag.Voor de kleinsten is er geen speelgelegenheid in da nabijheid van de caravan en tentplaatsen. De medeweerkers zijn gastvrij en erg vriendelijk. Het sanitair is uitstekend en goed onderhouden. Vanaf de camping ben je zo in Polen en Tsjechie, maar ook het Zitauer gebergte is noemenswaardig. Binnen anderhalf uur zaten we in harteje Praag en ook Dresen is binnen een uur te halen. Het meer en het zwembad voldeed aan onze verwachtingen. In dit gebied waren weinig Nederlanders. Voor iedereeen die van rust, zwemmen, natuur houdt is deze camping aanbevelingswaardig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Geweldige vakantie gehad

kaasowen
2-12-2009
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben ons twee weken lang erg goed vermaakt op dit autovrije park. omgeving is erg mooi en met steden zoals Praag, Dresden en Gorlitz dichtbij maakt het allemaal nog leuker.

Toen wij er waren zaten er erg veel kleine kinderen op het park wat erg leuk was voor onze kinderen, ondanks al die kids was het toch lekker rustig. Het Waldstrandbad vonden we ook helemaal geweldig, we hebben de aanwezige Duitsers leren zandkastelen te bouwen...

De smalspoorlijn, dierentuin in Liberec en saurierpark in Lobau zijn ook aan te raden! Over de service ook niets meer dan lof, een kapot lampje in de koelkast was na melding binnen 10 minuten gerepareerd door een heel vriendelijke onderhoudsmonteur. Het personeel bij de receptie was altijd bereid vragen te beantwoorden.

In 2010 gaan we weer naar dit park, ik hoop dat we dan minstens zo'n leuke vakantie hebben!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
  • Onderkomen8

Wij ( 2 volw en kinderen van 13 en 11 jaar) zijn in augustus 2009 naar vakantiepark "Trixipark" geweest. Het is een fantastisch park met een super binnenbad met stoombad, glijbaan, stroomversnelling en bubbelbad. Doordat wij mooi weer hadden zijn we ook in het buitenmeer geweest. Super met de glijbaan en duikplanken. Het park is schoon en overzichtelijk. Wij hadden met z'n vieren een 6 persoonshuisje en dat was precies goed. De omgeving is heel mooi, met veel wandelroutes en Polen en Tjechie liggen vlakbij. De stad Praag ligt op 100 km afstand en is een aanrader om daar een dagje heen te gaan. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en raden iedereen aan om naar dit park te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Fantastische plek!

Familie Allers
1-3-2009
  • Onderkomen7

Hartstikke leuk park. Service enorm! Heel schoon en nieuw zwemcomplex met sauna, stoomcabine, glijbaan, stroomversnelling en kinderbad. Je kunt er goed wandelen en bent zo in Tsjechië waar de inkopen goedkoop zijn. Al bij al een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009
2008

Mooie Vakantie

Marcar
27-11-2008
  • Onderkomen8

Ontzettend mooi park, mooie huisjes, en een mooie liggen, je bent zo in Polen en Tsjechie, veel te zien dus. Wij waren met 2 personen en hadden een huisje voor 4 personen, echter de slaapbank waar eventueel de 3e en 4e op moeten slapen is slecht en absoluut niet om op te slapen. Onze tip is, om of een groter huisje te nemen, of apart, dat je in ieder geval op een bed kan liggen. Verder echt alles prima!

Gereisd met partner in november 2008

Een supermooie vakantiewoning!

Jacqy Dekker
21-11-2008
  • Onderkomen10

Een geweldig leuke vakantie gehad! Het park ligt zeer dicht bij de grens van Tsjechie en Polen. Zeer vriendelijk personeel en een prachtige vakantiewoning. Mooie heuvelachtige omgeving met veel bossen, daardoor is de herfst periode zeker een aanrader.

Gereisd familie in oktober 2008

JE KUNT ER VAN JE RUST GENIETEN

meerwijk d
21-9-2008

heel leuk park mooie omgeving ,veel mooie plekjes ,zittau mooie stad,je kunt vanuit zittau met de trein naar dresden 14,50 retour de moeite waard,personeel in het park zeer behulpzaam en niets is te veel.

zeker een aanrader met kinderen,aan de overkant is een grote supermarkt

Gereisd anders in september 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.