Vakantiepark Trixi Park

8,9

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

45 reviews over Vakantiepark Trixi Park in het Nederlands

Rustige, maar zeer mooie camping

J. van der Zand
23-7-2012
  • Onderkomen9

Net een week thuis van 2 weken Trixipark en voor het eerst in Duitsland op vakantie. Wij hebben er een geweldige vakantie gehad. Huisje was in 1 woord geweldig! Ruim, zeer schoon, alles aanwezig, zelf handdoeken en linnengoed. Bedden lagen erg goed.

Park zelf zeer mooi aangelegd met een erg mooi strandbad. Hier hebben we gelukkig redelijk vaak gebruik van kunnen maken. We hadden mooi weer. Binnenbad zeer schoon en erg leuk.

Omgeving van het park was ook mooi. Zeer veel te doen en te zien.

En natuurlijk Tsjechië en Polen op steenworp afstand.

Een aanrader vinden wij!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

vervolg:volgend jaar toch weer Zuid Frankrijk

m verschuren
16-7-2012

Het leek wel een kamp was onze eerste indruk. Op t park zelf was weinig te krijgen en ijsjes uit een automaat. terrasje pakken was niet mogelijk. Klein vies vervallen winkel waar je alleen broodjes kon krijgen. Zwembad was ok ook goed onderhouden. De ene keer entree betalen daarna mochten we weer gratis binnen? Erg verwarrend allemaal. Strandbad leuk maar natuurlijk weersafhankelijk. Omgeving wel veel dingen te doen. Onze mening geen park voor gezin met kinderen. Ouderen mensen kunnen er uitstekend vertoeven. Voor ons dus nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

volgend jaar toch weer Zuid Frankrijk

m verschuren
      15-7-2012
      • Activiteiten5
      • Activiteiten5

We hadden 13 nachten geboekt op de camping. Bij aanmelding bij de receptie moesten we meteen 96 euro toeristen belasting betalen. Dit stond nergens vermeld. De plaats waar we stonden was uitstekend mooi uitzicht en plaats genoeg voor een evt. voortent luiffel en extra tentje voor onze 2 kinderen. We kregen 4 pasjes mee waarmee je gebruik moest maken voor alle faciliteiten. Waar je ook naar toe ging het pasje mocht je niet vergeten. Hier tegenover was de toilet ruimte met douche ect dan ook erg mooi en schoon. (dit was een pluspunt.) Het personeel bij de receptie en in in de eetgelegenheid waren niet vriendelijk. Verder was het park omringt door een hek en stonden er camera's .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig!

Fam van der Mei
      1-9-2011
      • Activiteiten8
      • Activiteiten8
      • Onderkomen9

Na 3 maal in Frankrijk op vakantie te zijn geweest nu eens naar Duitsland en wel Trixi-Park. Fantastische vakantie gehad. We denken er over weer te gaan volgend jaar.

Onze 2 kinderen van 10 en 12 jaar hebben zich uitstekend vermaakt (vanwege het mooie weer) in de zwemvijver en s'avonds in het overdekte zwembad. Huisjes zijn prima verzorgd en bevinden zich in een goede staat.

Veel wandel en fietsroutes in de omgeving; "liefelijke" dorpjes in de directe omgeving; stoomtrein in de buurt is een aanrader; aardige en behulpzame mensen bij de receptie.

Het bos direct achter het park is een uitstekende plek om de hond uit te laten.

Absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Erg ruime vakantiehuizen op een relaxt park

zoover_26
      14-8-2011
      • Onderkomen9

Mooi park met gote, moderne huisjes. Genoten van wandelingen in Oybin en Jonsdorf, de stoomtreinen, de steden Görlitz, Bautzen en Breslau (Wroclaw, PL). Skelters op het park: leuk. Enige andere Nederlanders aanwezig voor de kinderen om contact te leggen. Verder werd het park vooral door Duitsers gebruikt.

Mooi binnenzwembad, dat alleen tussen 16 en 18 uur druk is - maar wel tot 21 of 22 uur open is. De drukte valt dus goed te vermijden. Bij mooi weer is het grote buitenzwembad fijn.

Ondanks de fantastische vakantie toch een paar kliene opmerkingen:

1. De sleutel heb je nodig voor electra in het huisje. Je kunt de sleutel dus niet continu aan je sleutelbos hangen, waardoor er een redelijke kans is dat je jezelf buitensluit (ons gelukkig niet overkomen).

2. Je zit gelukkig niet op elkaars lip, maar de terrasjes zijn niet met bossages van elkaar gescheiden.

3. Trixi's Inn is tot 20 uur niet voor gasten zonder volpension beschikbaar.

De pluspunten overheersen echter !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijke tijd gehad!

Tevreden klant
      1-8-2011
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Mooi kleinschalig park. Goed verzorgde huisjes. Prima bedden. Schoon.

Broodjesservice bij restaurant. Heerlijk Waldstrandbad. Onze kinderen van 5 en 7 hebben heerlijk in het zand gespeeld en we hebben heerlijk gezwommen. Leuk binnenbad met superglijbaan (helemaa donker) Kids vonden het super. Prima wandelgebieden en mooie fietsroutes. Behulpzaam en attent personeel. Mooie "Schlauchboot" (rubberen boot)-tour gemaakt op de rivier Neiße (grens met Polen).

Niet al te best!

nooit meer.
      24-7-2011
      • Onderkomen5
      • Onderkomen5

Het park viel tegen, we kunnen ons aansluiten bij de vorige beoordeling. Niet schoongemaakt huisje dat weing zon had. Ook bij ons probeerden ze kosten in rekening te brengen die we al betaald hadden. Personeel was niet altijd vriendelijk. Auto-vrij park viel tegen, er reden veel auto's rond. Bij het restaurant kon je alleen terecht als je halfpension of vooraf gereserveerd had. Dus even spontaan eten ging niet. Binnenzwembad viel tegen, personeel ronduit onvriendelijk. Het mooie buitenbad in combinatie met het mooie weer heeft onze vakantie gered maar we komen nooit meer terug.

Nooit weer, ronduit slecht

Patrick
      22-7-2011
      • Activiteiten3
      • Activiteiten3

Mooie omgeving, alleen jammer dat je bij inchecken voor dingen moet betalen wat al betaald is.

Ook dat er mensen met honden staan tussen gewone gasten is niet echt fijn, (liever op een apart veld)

kinder animatie is ronduit slecht, bijna niets te doen.

Kamp winkel niet aanwezig alleen s'morgens tussen 8 en 10 kun je broodjes kopen in een barrack achter op de camping.

Snack bar is nauwelijks open en dan ben je verplicht om in restaurant friet te eten wat vele malen duurder is.

Bij schoonmaak toilet gebouw kun je er geen gebruik van maken, wat wel lastig kan zijn. verder is het toilet gebouw wel goed.

Ook het zwem paradijs is niet alles, het is er vuil, water is van slechte kwaliteit en je krijgt maar per 4 nachten gratis toegang van max 3 uur.

wil je zonder vrijkaart naar het zwembad dan moet je behoorlijk aan de portemonee.

Als het weer goed is dan heb je wel veel aan het buiten bad, dat is schoon en mooi.

Het is niet echt een camping aan te bevelen voor gezinnen, maar wel voor ouderen

Fantastich park !!!!

familie Janssens
      23-1-2011
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Animatie, natuurzwembad, sauna, wellness, subtropisch zwembad, alles is er te vinden.

De huisjes zijn mooi en het is er niet duur.

Mooi omgeving.

We zaten binnen 1,5 uur in Praag, zeer mooi!!

Een echte aanrade, vooral ook voor de kinderen !!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Leuk voor ouders..

Emma
      3-1-2011
      • Onderkomen7
      • Onderkomen7

Als je Duits bent is het een leuker park om te bezoeken dan wanneer je dat niet bent. Duitsers hadden volpension of halfpension en hadden dus uitgebreid de gelegenheid om te eten, terwijl wij als Nederlandse gasten de kans kregen om ergens na half 9 te gaan dineren als de Duitse gasten weg waren. Voor kinderen is er veel geregeld, maar allemaal Duits gesproken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.