Vakantiepark Trixi Park

8,9

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

45 reviews over Vakantiepark Trixi Park in het Nederlands

Prima vakantiepark in mooie omgeving

sinusapples
18-8-2014
  • Activiteiten6

Na verschillende jaren onze vakantie op Landal-parken te hebben doorgebracht, zochten we dit jaar weer eens wat anders. Wel graag met een meertje én een binnenzwembad, en zo zijn we op het Trixi-park gekomen. Het is gebouwd rond een (aangelegd) bergmeertje. Aan de ene kant bevindt zich het zwembad met welness-faciliteiten, aan de overkant de bungalows en een kleine camping. De huisjes staan er netjes bij, zijn leuk ingericht en ook keurig schoon. Het meertje is rondom afgezet met een hekwerk, dit wekte in eerste instantie een wat grimmige indruk maar bleek toch wel erg prettig; (kleine) kinderen kunnen niet zomaar het water in lopen. Het meertje is grotendeels vrij ondiep, prima om in te spelen. Het park heeft geen centrale plek voor een hapje of een drankje. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, deze hebben het karakter van goedmoedig liefdadigheidswerk. In de omgeving is wel het een en ander te doen. Algemene indruk: netjes en rustig park, zeer geschikt voor kinderen

mooie rustige camping

diana7305
30-7-2014
  • Activiteiten8

mooie rustige camping met ruime kampeerplekken en super mooi sanitairgebouw . groot mooi natuurbad .

• Activiteiten7

De springtoren is 1/3/5 of 10 m hoog, goed voor veel adrenaline of leuke stunts.

Glijbaan mag er ook wezen! Mooi aangelegd bad met genoeg gras, zand, douchen, eten of drinken en supervisie op het bad.

De plek is goed voorzien van electric en water. Grote plek. Auto kan erbij.

Het toiletgebouw is overal dichtbij staat centraal, heel schoon, twee maal per dag schoonmaakster. Aparte sleutel voor babybad gratis(10€ borg)De douche kost anders 0.80 cent. Pasje meenemen voor binnenkomen, goed systeem er zijn ook veel wandelaars, ik ben het pasje nog maar 1 keer vergeten maar er komen veel andere gasten in en uit.

Kan alleen de douche munten en de toeristenbelasting bij aankomst als minpunt noemen.

En het zwembad binnen is niet inclusief. Je mag er twee keer gebruik van maken. Daarna met korting.

Super plek, kindvriendelijk, en iedereen is behulpzaam, super markt op 500m. Goeie buurt dichtbij zittau waar je kunt winkelen, dichtbij pizzeria waar je voor 3.5€ pizza hebt.

Heerlijke plek en genoten

Wendy
26-7-2014
  • Activiteiten8

We hebben een huisje gehuurd op het Trixi park met een speciaal arrangement met Half pension. Bij de receptie netjes geholpen en pasjes gekregen voor zowel zwembad als het eten. 's morgens stond het ontbijtbuffet klaar met lekkere broodjes, diverse soorten beleg, yoghurt en vers fruit. Ook kon je kiezen uit diverse sappen en koffiesoorten. Heerlijke start van de dag. (als je geen ontbijt erbij had: er was een ontbijtservice en er kwam een bakker met een kar, van half 8 tot half 10, om 9 uur lagen er nog steeds verschillende broodjes!) 's avonds konden we eten bij een restaurantje, ook het avondeten was prima. Medewerkers erg vriendelijk, huisje schoon en we hebben doordat we 2 x het arrangement hadden gehuurd gevraagd om schone lakens, die kregen we zonder te betalen.

Het aangelegde meer met springtoren en glijbaan was met toezicht, kleine kinderen met ouder werden dan ook zonder meer gesommeerd van de glijbaan te gaan die voor zwemmers was... ook goed, je werd gelanceerd...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie camping, maar met beperkingen

R. Assink
20-7-2014
  • Activiteiten6

De camping zelf is prima, sanitair is nieuw en zeer goed. Op de camping is geen minimarkt en ook is het ontbijt alleen toegankelijk voor gasten van de vakantie huizen, niet voor de standplaats gasten. Er komt 6 dagen in de week een bakker met een busje vanaf 7.30 uur voor vers brood, echter is deze al redelijk snel uitverkocht en dan vertrekt hij weer. Er is een supermarkt dichtbij het park, maar niets op het park. Er is een zeer beperkt restaurant, waar niet a la cart kan worden gegeten maar alleen als warm buffet geopend is. Hier kan je echter niet zomaar heen, dit moet je reserveren. Het restaurant is zeer klein en nodigt niet echt uit om er lekker te tafelen. Het openluchtbad is top! Ruim opgezet, goed vermaak voor de zwemliefhebbers en er is een snackbar bij. Het toezicht is streng, persoonlijk geen probleem. Het subtropisch zwemparadijs is ook top! Wel raar dat je als campinggast maar 1x 90 minuten gratis mag. Toegang gezin van 4 is €17,- voor 90 minuten. Animatie was minimaal.

Heel leuke vakantie

DE SMET
29-10-2013
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

wij en onze 2 kinderen van 2,5 en 13 jaar hebben genoten van onze vakantie in Trixipark. Veel mogelijkheden om daguitstappen te maken, ook bij slecht weer. Prachtig buitenbad, helaas zelfs in augustus te koud. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Alles was aanwezig in ons huisje, en anders gratis af te halen aan de receptie. Goed bereikbaar met boodschappen. Zwembad was 1 dag gesloten maar gratis tickets gekregen om naar een ander zwembad te gaan in de buurt. Elke dag wel iets te doen met de kinderen. Prachtig klimpark net naast het park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fijn park

Familie Bilderbeek
12-8-2013
  • Activiteiten7

Begin juni geweest in de periode dat er overstromingen in Dresden ed waren, ondanks het slechte weer een heerlijke vakantie gehad, het zwembad zowel binnen als buiten is prachtig. De huisjes zijn erg ruim en schoon de opmerkingen van gasten van vuile huisjes kunnen wij ons totaal niet in vinden. Het personeel is vriendelijk, de omgeving is fantastisch om uitstapjes te doen zoals naar Dresden of Bautsen (aanrader), of lekker met de stoomtrein een ritje maken.

Dit park kunnen wij aanraden aan mensen die van natuur en leuke gezellige dorpjes ed houden, je moet niet denken dat je hier super heftige attracties hebt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Geweldige vakantie gehad

Theo de Bruin
30-7-2013
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Voor het 2e jaar op rij fantastische vakantie gehad. Lekker rustig met complete en ruime huisjes, ruim opgezet. Binnenzwembad redelijk klein maar wel goed en ruim buitenmeer met springtoren. Supermarkt op 400m afstand.

Perfect om te gaan wandelen of fietsen.

Ga hier niet naar toe als je houdt van drukte, uitgebreid zwemparadijs, een campingwinkel en hutje mutje tenten en stacaravans. Doelgroep is rustige gezinnen met kinderen tot een jaar of 14, en dan is het ook geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezelligheid

meneer Tjepkema
29-7-2013
  • Activiteiten8

Je kon er niet een eten of wat te drinken. Ijs uit een automaat wat summier.

Was niet echt gezellig op avond.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuk vakantiepark

Tineke
19-9-2012
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooie park. De huisjes zijn ruim en goed ingericht, de medewerkers van de receptie waren vriendelijk en behulpzaam en het binnenzwembad was heerlijk. (Let wel op de limiet van 3 uur gratis zwemmen). Op het park zijn een aantal speeltuintje voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.