Vakantiepark Trixi Park

Vakantiepark Trixi Park
8,9

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Trixi Park voor je op een rij gezet:

D-reizen

• Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Dit park is een combi van camping en bungalows.

Ik verbleef in een bungalow. Bungalows waren netjes en verzorgd. Alles wat je nodig had was aanwezig. De bungalow had een klein terrasje, hier had je niet echt privacy.

Het park beschikt over een animatie team, een grote speeltuin, sportvelden, skelterverhuur, een groot buitenzwembad met duikplanken en glijbanen en een binnenzwembad. Binnen zwembad is een mooi en groot bad met verschillende faciliteiten. In dit bad mag je een maximale tijd verblijven anders moet je bijbetalen.

Het park ligt wel een beetje buiten de bewoonde wereld maar met de auto zit je overal zo. Lekkere restaurants in de omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.