Vakantiepark Trixi Park

Goed, mooi, netjes

Linda rengers,
4-9-2017
  • Activiteiten8

Heel tevreden. Erg netjes allemaal, prima service. Eten in omgeving voldoende keuze. Supermarkt niet op het park maar wel dichtbij, 500m. Heel leuk park, zwemvijver, zwembad binnen. Voor herhaling vatbaar, zeker ook als de kinderen wat groter zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk vakantiepark!

Frederike vd Berg,
30-8-2017
  • Activiteiten9

Gezellig en kindvriendelijk park. Alleen het restaurant niet goed beschikbaar pas na 20.00 uur 's avonds. Ze zijn echter een nieuw restaurant en receptie aan het bouwen. Dus volgend jaar een perfecte vakantieplek. In het stadje zelf echter heerlijke en goedkope restaurants:Am Heimatsmuseum Zur Weberstube.

Mooi schoon zwembad en leuk meer met glijbaan en springtoren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi en kindvriendelijk vakantiepark

natmaryin,
31-7-2017
  • Activiteiten8

Trixipark is een mooi en kindvriendelijk vakantiepark. Er is veel te doen voor de kinderen en zowel het natuurbad als binnenbad zijn mooi. Wij vonden het wel jammer dat er geen gelegenheid is om op het park zelf iets te drinken op een terras. Er is wel een restaurant aanwezig met dit ligt net buiten het park. Helaas kan je in het restaurant niet echt lunchen en dineren. Er is wel een buffetvorm, maar dat moet van te voren gereserveerd worden. Dineren a la carte kan alleen na 20.00 uur als het buffet klaar is.

Met een kind van 2 jaar is dit echter iets te laat. Verder is alles ok.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

Prima vakantiepark in mooie omgeving

sinusapples
18-8-2014
  • Activiteiten6

Na verschillende jaren onze vakantie op Landal-parken te hebben doorgebracht, zochten we dit jaar weer eens wat anders. Wel graag met een meertje én een binnenzwembad, en zo zijn we op het Trixi-park gekomen. Het is gebouwd rond een (aangelegd) bergmeertje. Aan de ene kant bevindt zich het zwembad met welness-faciliteiten, aan de overkant de bungalows en een kleine camping. De huisjes staan er netjes bij, zijn leuk ingericht en ook keurig schoon. Het meertje is rondom afgezet met een hekwerk, dit wekte in eerste instantie een wat grimmige indruk maar bleek toch wel erg prettig; (kleine) kinderen kunnen niet zomaar het water in lopen. Het meertje is grotendeels vrij ondiep, prima om in te spelen. Het park heeft geen centrale plek voor een hapje of een drankje. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, deze hebben het karakter van goedmoedig liefdadigheidswerk. In de omgeving is wel het een en ander te doen. Algemene indruk: netjes en rustig park, zeer geschikt voor kinderen

mooie rustige camping

diana7305
30-7-2014
  • Activiteiten8

mooie rustige camping met ruime kampeerplekken en super mooi sanitairgebouw . groot mooi natuurbad .

• Activiteiten7

De springtoren is 1/3/5 of 10 m hoog, goed voor veel adrenaline of leuke stunts.

Glijbaan mag er ook wezen! Mooi aangelegd bad met genoeg gras, zand, douchen, eten of drinken en supervisie op het bad.

De plek is goed voorzien van electric en water. Grote plek. Auto kan erbij.

Het toiletgebouw is overal dichtbij staat centraal, heel schoon, twee maal per dag schoonmaakster. Aparte sleutel voor babybad gratis(10€ borg)De douche kost anders 0.80 cent. Pasje meenemen voor binnenkomen, goed systeem er zijn ook veel wandelaars, ik ben het pasje nog maar 1 keer vergeten maar er komen veel andere gasten in en uit.

Kan alleen de douche munten en de toeristenbelasting bij aankomst als minpunt noemen.

En het zwembad binnen is niet inclusief. Je mag er twee keer gebruik van maken. Daarna met korting.

Super plek, kindvriendelijk, en iedereen is behulpzaam, super markt op 500m. Goeie buurt dichtbij zittau waar je kunt winkelen, dichtbij pizzeria waar je voor 3.5€ pizza hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie camping, maar met beperkingen

R. Assink
20-7-2014
  • Activiteiten6

De camping zelf is prima, sanitair is nieuw en zeer goed. Op de camping is geen minimarkt en ook is het ontbijt alleen toegankelijk voor gasten van de vakantie huizen, niet voor de standplaats gasten. Er komt 6 dagen in de week een bakker met een busje vanaf 7.30 uur voor vers brood, echter is deze al redelijk snel uitverkocht en dan vertrekt hij weer. Er is een supermarkt dichtbij het park, maar niets op het park. Er is een zeer beperkt restaurant, waar niet a la cart kan worden gegeten maar alleen als warm buffet geopend is. Hier kan je echter niet zomaar heen, dit moet je reserveren. Het restaurant is zeer klein en nodigt niet echt uit om er lekker te tafelen. Het openluchtbad is top! Ruim opgezet, goed vermaak voor de zwemliefhebbers en er is een snackbar bij. Het toezicht is streng, persoonlijk geen probleem. Het subtropisch zwemparadijs is ook top! Wel raar dat je als campinggast maar 1x 90 minuten gratis mag. Toegang gezin van 4 is €17,- voor 90 minuten. Animatie was minimaal.

Heel leuke vakantie

DE SMET
29-10-2013
  • Activiteiten9

wij en onze 2 kinderen van 2,5 en 13 jaar hebben genoten van onze vakantie in Trixipark. Veel mogelijkheden om daguitstappen te maken, ook bij slecht weer. Prachtig buitenbad, helaas zelfs in augustus te koud. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Alles was aanwezig in ons huisje, en anders gratis af te halen aan de receptie. Goed bereikbaar met boodschappen. Zwembad was 1 dag gesloten maar gratis tickets gekregen om naar een ander zwembad te gaan in de buurt. Elke dag wel iets te doen met de kinderen. Prachtig klimpark net naast het park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fijn park

Familie Bilderbeek
12-8-2013
  • Activiteiten7

Begin juni geweest in de periode dat er overstromingen in Dresden ed waren, ondanks het slechte weer een heerlijke vakantie gehad, het zwembad zowel binnen als buiten is prachtig. De huisjes zijn erg ruim en schoon de opmerkingen van gasten van vuile huisjes kunnen wij ons totaal niet in vinden. Het personeel is vriendelijk, de omgeving is fantastisch om uitstapjes te doen zoals naar Dresden of Bautsen (aanrader), of lekker met de stoomtrein een ritje maken.

Dit park kunnen wij aanraden aan mensen die van natuur en leuke gezellige dorpjes ed houden, je moet niet denken dat je hier super heftige attracties hebt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Geweldige vakantie gehad

Theo de Bruin
30-7-2013
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Voor het 2e jaar op rij fantastische vakantie gehad. Lekker rustig met complete en ruime huisjes, ruim opgezet. Binnenzwembad redelijk klein maar wel goed en ruim buitenmeer met springtoren. Supermarkt op 400m afstand.

Perfect om te gaan wandelen of fietsen.

Ga hier niet naar toe als je houdt van drukte, uitgebreid zwemparadijs, een campingwinkel en hutje mutje tenten en stacaravans. Doelgroep is rustige gezinnen met kinderen tot een jaar of 14, en dan is het ook geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.