Vakantiepark Trixi Park

8,9

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

13 reviews over Vakantiepark Trixi Park in het Nederlands

Trixi, er zou nog één puntje op de 'i' bij moeten.

Fam. van den Broek,
7-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Prachtig park voor gezinnen met jonge kinderen. Voor de pubers wordt te weinig geïnvesteerd en de 13 plusser vindt weinig vertier. Mooie omgeving. Toerisme staat in de gehele omgeving nog in de kinderschoenen. Dit heeft ook voordelen. De toerist heeft het nog niet stuk gemaakt. Omgeving lijkt al 20 jaar te slapen. Dit geeft wel weer veel rust en charme. Verbeter de WiFi voor de oudere kinderen en wees ook een gids voor buiten het park en wij komen zeker terug. Trixi en hun personeel doen stinkend hun best maar zijn er nog niet. Betere exploitatie en kennis van omgeving zou een toegevoegde waarde zijn. Trixi park is een mooi park maar is er te weinig van bewust dat de vakantieganger ook buiten het park wil verblijven. Een super park voor gezinnen met basisschool gangers en park-zitters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooi, schoon park!

H.A. de Boer,
28-8-2017

Vriendelijke receptie.

Voldoende parkeerplaats

animatie-activiteiten voor kinderen

Ruime huisjes met voldoende faciliteiten

Schoon, netjes op het park

zwemgelegenheid zowel buiten als binnen

Wandelen door bos

Mooie omgeving

Wel iets afgelegen van toeristische attracties

Niet goedkoop

Slechte Wifi !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topvakantie in mooie omgeving

Richard Snijders,
17-8-2017
  • Onderkomen7

Een prima verzorgd park met mooie accommodaties in een mooie omgeving. Bungalows bij aankomst goed schoon met opgemaakte bedden en handdoekpakket.

In en rond het park is genoeg te doen en genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt.

Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

Fijne vakantie in mooie omgeving

Boer,
4-8-2017
  • Onderkomen8

Trixi park is een mooi verzorgd vakantiepark met zwembad en recreatiemeer. Heuvelachtige omgeving met pittoreske dorpen en stadjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige en comfortabele huisjes

Fam
25-7-2015
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Rustig gelegen park in mooie omgeving voor uitstapjes naar Polen, Tsjechië en Duitsland zelf. Huisjes zijn ruim en comfortabel. Faciliteiten op park met binnen zwembad, buitenbad/recreatiemeer, speelveld zijn goed. Wij hadden half pension: uitstekend lunch en avondeten (beide buffet) met lekkere gerechten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek en genoten

Wendy
26-7-2014
  • Activiteiten8

We hebben een huisje gehuurd op het Trixi park met een speciaal arrangement met Half pension. Bij de receptie netjes geholpen en pasjes gekregen voor zowel zwembad als het eten. 's morgens stond het ontbijtbuffet klaar met lekkere broodjes, diverse soorten beleg, yoghurt en vers fruit. Ook kon je kiezen uit diverse sappen en koffiesoorten. Heerlijke start van de dag. (als je geen ontbijt erbij had: er was een ontbijtservice en er kwam een bakker met een kar, van half 8 tot half 10, om 9 uur lagen er nog steeds verschillende broodjes!) 's avonds konden we eten bij een restaurantje, ook het avondeten was prima. Medewerkers erg vriendelijk, huisje schoon en we hebben doordat we 2 x het arrangement hadden gehuurd gevraagd om schone lakens, die kregen we zonder te betalen.

Het aangelegde meer met springtoren en glijbaan was met toezicht, kleine kinderen met ouder werden dan ook zonder meer gesommeerd van de glijbaan te gaan die voor zwemmers was... ook goed, je werd gelanceerd...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Gezelligheid

meneer Tjepkema
29-7-2013
  • Activiteiten8

Je kon er niet een eten of wat te drinken. Ijs uit een automaat wat summier.

Was niet echt gezellig op avond.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Erg ruime vakantiehuizen op een relaxt park

zoover_26
14-8-2011
  • Onderkomen9

Mooi park met gote, moderne huisjes. Genoten van wandelingen in Oybin en Jonsdorf, de stoomtreinen, de steden Görlitz, Bautzen en Breslau (Wroclaw, PL). Skelters op het park: leuk. Enige andere Nederlanders aanwezig voor de kinderen om contact te leggen. Verder werd het park vooral door Duitsers gebruikt.

Mooi binnenzwembad, dat alleen tussen 16 en 18 uur druk is - maar wel tot 21 of 22 uur open is. De drukte valt dus goed te vermijden. Bij mooi weer is het grote buitenzwembad fijn.

Ondanks de fantastische vakantie toch een paar kliene opmerkingen:

1. De sleutel heb je nodig voor electra in het huisje. Je kunt de sleutel dus niet continu aan je sleutelbos hangen, waardoor er een redelijke kans is dat je jezelf buitensluit (ons gelukkig niet overkomen).

2. Je zit gelukkig niet op elkaars lip, maar de terrasjes zijn niet met bossages van elkaar gescheiden.

3. Trixi's Inn is tot 20 uur niet voor gasten zonder volpension beschikbaar.

De pluspunten overheersen echter !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Leuk voor ouders..

Emma
3-1-2011
  • Onderkomen7

Als je Duits bent is het een leuker park om te bezoeken dan wanneer je dat niet bent. Duitsers hadden volpension of halfpension en hadden dus uitgebreid de gelegenheid om te eten, terwijl wij als Nederlandse gasten de kans kregen om ergens na half 9 te gaan dineren als de Duitse gasten weg waren. Voor kinderen is er veel geregeld, maar allemaal Duits gesproken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

NOSTALGIE

loes en eric van elferen
21-11-2010
  • Onderkomen8

wij waren voor het eerst in oost-duitsland .het was voor ons een openbaring .het was of je 50 jaar terug ging in de tijd.wij vonden alles heerlijk relaxt.de mensen waren erg vriendelijk.praag en dresden zijn binnen twee uur bereikbaar.de sachsische schweizis mooi met de bastei. zittau(fastentucher) en gorlitz zijn mooie steden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.