Vakantiepark Trixi Park

Jacqy Dekker
21-11-2008
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Een geweldig leuke vakantie gehad! Het park ligt zeer dicht bij de grens van Tsjechie en Polen. Zeer vriendelijk personeel en een prachtige vakantiewoning. Mooie heuvelachtige omgeving met veel bossen, daardoor is de herfst periode zeker een aanrader.

Gereisd familie in oktober 2008

Mooie omgeving, zeer kindvriendelijk,geen privacy

irene de mooij
14-7-2008
  • Onderkomen8

Het zwemmeer met glijbaan, duiktoren met diverse duikplanken, speeltuintje en restaurant buiten zijn super. Het binnen zwembad met glijbaan, wirlpool, versnellingen en buitenbad ook

Het Bungalow park zelf. Wij hadden een overboeking, werd slecht afgehandeld touroperator ingeschakeld 7 persoonhuis is heel erg klein voor 7 mensen. 6b voor 6 pers ruim, goed ingericht. Wel incompleet servies en enorme pannen. huisjes staan erg dicht bij elkaar. Lijkt op barakkenkamp. Weinig bomen struiken.Het park ligt vlak bij het zittauer gebergte wat prachtig is. Goede wandelroutes. ook voor kinderen goed te doen.Je kunt er ook fietsen met een moutanbike,waar ook veel routes voor zijn.Veel in omgeving voor kinderen. Op het park zelf is animatie, maar dit ging vaak niet door omdat er of ziekte was, te weinig deelnemers of te nat. Dit was wel een teleustelling voor onze kinderen.Wat ook vervelend is dat er door de week groepen met middelbare scholieren komen. Dit geeft onrust en een mindere sfeer

Gereisd familie in juli 2008
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Leuke park,maar de huisjes staan allemaal in een rij wat niet zou leuk oogt,en als je privace houd dan valt het erg tegen,het binnen bad is heel leuk,en het parkeren binnen de poort moet je betalen waar wij wel andere gedachten over hadden,en verder zijn er leuke uit stapjes mogelijk naar tjech en polen waar ook de reuse gebergte de moeite waar is.

Gereisd familie in februari 2006

2007

Geweldig leuk park

Claudi
30-7-2007
  • Onderkomen8

Geweldig leuk park. Veel te zien en te doen in de buurt. Ook onze kinderen hebben genoten. Gelukkig hadden we 2 dagen mooi weer, dus tijd voor het buitenbad!!

Nadeel, klein restaurant dat alleen voor halfpension mensen gastvrij is (eten zag er niet uit). Gasten konden pas na 20.00 uur eten. Terwijl er heel veel tafeltjes niet bezet waren. Klein winkeltje dat open is van 8.00 tot 10.00 uur. Maar er is een supermarkt binnen 1000 meter. Zwembad was goed, toegang maar 1.5 uur. Maar daardoor nooit druk, bijbetalen viel ook mee. Het zwembad zou beter (toilet en douches) schoongehouden kunnen worden. Een aanrader dus!

Gereisd familie in juli 2007

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.