Vakantiepark Trixi Park

Vakantiepark Trixi Park
8,9

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Trixi Park voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Vakantiepark Trixi Park in het Nederlands

prachtig park om zeker terug te komen

marianoomen43
4-7-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

we zijn deze week op trixipark geweest wat is het mooi goede service en vriendelijke dames/heren zal het door vertellen zeker een aanrader voor naar toe te gaan groetejes marian oomen

Gereisd met partner in juni 2015
2008

Mooie Vakantie

Marcar
27-11-2008
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Ontzettend mooi park, mooie huisjes, en een mooie liggen, je bent zo in Polen en Tsjechie, veel te zien dus. Wij waren met 2 personen en hadden een huisje voor 4 personen, echter de slaapbank waar eventueel de 3e en 4e op moeten slapen is slecht en absoluut niet om op te slapen. Onze tip is, om of een groter huisje te nemen, of apart, dat je in ieder geval op een bed kan liggen. Verder echt alles prima!

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.