Vakantiepark Trixi Park

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

10 tips over Vakantiepark Trixi Park

Boer, 4-8-2017
Restaurant is pas erg laat open voor parkgasten, je zou verwachten dat je rond 6 uur 's middags wel wat kan eten.
natmaryin, 31-7-2017
Leuke uitstapjes in de omgeving zoals het kletterwald aangrenzend aan het park. Ook een bezoek aan het plaatsje zittau en oydin zijn leuk. Verder een "wandeling" naar de top van de Lausche ( 793m) is de moeite waard met een mooi uitzicht op polen en tsjechie.
sinusapples, 18-8-2014

Het stoomtreinritje vanuit Zittau was zeer de moeite waard. Een fietsritje naar Tsjechië is ook erg leuk maar let op het is behoorlijk bergachtig.

Verder is de rodelbaan in Oderwitz een leuke attractie. Bautzen is een erg mooi stadje.

We hebben een aantal aanbieders voor Trixi Park voor je op een rij gezet:

diana7305, 30-7-2014
trixibus naar oybin . dagtrip naar praag
Wendy, 26-7-2014
Het park is gelegen net buiten het plaatsje Grosschonau. We zijn niet veel in het plaatsje geweest. Op het park was een gebouwtje voor de animatie en ook veel informatie te vinden om was leuks te doen, bijvoorbeeld met de Schmallspurbahn, rodeln, naar Tjechie, Polen. Naar Zittau en dichtbij drielandenpunt. Verder is er een binnenzwembad en met arrangement hele dag toegang, de sauna is voor een kleine bijdrage ook erg lekker.De boodschappen kun je doen in een supermarkt vlakbij het park.
R. Assink, 20-7-2014
Naast het park zit een klim park waar kinderen kunnen abseilen. Met de auto is genoeg in de omgeving te doen. Bijvoorbeeld een rodelbaan, een dierentuin, Polen en Tsjechie om de hoek. Zonder auto ligt het park niet echt in de buurt van iets leuks.

Familie Bilderbeek, 12-8-2013

Eten kan je erg goed in het restaurant bij het binnenzwembad, het is goedkoop en lekker.

In het dorp zelf zitten fabrieken voor Damast en handdoeken ed., er zit een winkel bij waar je voor een hele aantrekkelijke prijs erg mooie spullen kan kopen.

Theo de Bruin, 30-7-2013
Kletterwald wat naast het park ligt, stoomtrein, Uitjes naar Tsjechie & Polen
J. van der Zand, 23-7-2012
Praag en Liberec in Tsjechië. Tierpark in Zittau (Duitsland)
m verschuren, 15-7-2012

Het zwembad zag er verder goed uit . De kwalitiet van het water was goed, Het personeel aan de kassa zat wist niet hoe het geregeld was qua entree.. De ene keer moesten we 18. euro betalen terwijl we die keren erop, n pasje kregen zodat we gratis naar binnen mochten Het strandbad was leuk maar weersafhankelijk.

De omgeving is mooi. Roddelen en het Dino park is dan ook een echte aanrader, ook de stoomtrein in het plaatsje Oybin.

We hebben een aantal aanbieders voor Trixi Park voor je op een rij gezet: