Trixi, er zou nog één puntje op de 'i' bij moeten.

Vakantiepark Trixi Park ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. van den Broek

Trixi, er zou nog één puntje op de 'i' bij moeten.

Fam. van den Broek,
7-8-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Prachtig park voor gezinnen met jonge kinderen. Voor de pubers wordt te weinig geïnvesteerd en de 13 plusser vindt weinig vertier. Mooie omgeving. Toerisme staat in de gehele omgeving nog in de kinderschoenen. Dit heeft ook voordelen. De toerist heeft het nog niet stuk gemaakt. Omgeving lijkt al 20 jaar te slapen. Dit geeft wel weer veel rust en charme. Verbeter de WiFi voor de oudere kinderen en wees ook een gids voor buiten het park en wij komen zeker terug. Trixi en hun personeel doen stinkend hun best maar zijn er nog niet. Betere exploitatie en kennis van omgeving zou een toegevoegde waarde zijn. Trixi park is een mooi park maar is er te weinig van bewust dat de vakantieganger ook buiten het park wil verblijven. Een super park voor gezinnen met basisschool gangers en park-zitters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018