Vakantiepark Trixi Park ****

• Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Dit park is een combi van camping en bungalows.

Ik verbleef in een bungalow. Bungalows waren netjes en verzorgd. Alles wat je nodig had was aanwezig. De bungalow had een klein terrasje, hier had je niet echt privacy.

Het park beschikt over een animatie team, een grote speeltuin, sportvelden, skelterverhuur, een groot buitenzwembad met duikplanken en glijbanen en een binnenzwembad. Binnen zwembad is een mooi en groot bad met verschillende faciliteiten. In dit bad mag je een maximale tijd verblijven anders moet je bijbetalen.

Het park ligt wel een beetje buiten de bewoonde wereld maar met de auto zit je overal zo. Lekkere restaurants in de omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2011