Vakantiepark Trixi Park

Goed, mooi, netjes

Linda rengers
4-9-2017
  • Onderkomen9

Heel tevreden. Erg netjes allemaal, prima service. Eten in omgeving voldoende keuze. Supermarkt niet op het park maar wel dichtbij, 500m. Heel leuk park, zwemvijver, zwembad binnen. Voor herhaling vatbaar, zeker ook als de kinderen wat groter zijn.

Leuk vakantiepark!

Frederike vd Berg
30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Gezellig en kindvriendelijk park. Alleen het restaurant niet goed beschikbaar pas na 20.00 uur 's avonds. Ze zijn echter een nieuw restaurant en receptie aan het bouwen. Dus volgend jaar een perfecte vakantieplek. In het stadje zelf echter heerlijke en goedkope restaurants:Am Heimatsmuseum Zur Weberstube.

Mooi schoon zwembad en leuk meer met glijbaan en springtoren!

Mooi, schoon park!

H.A. de Boer
28-8-2017

Vriendelijke receptie.

Voldoende parkeerplaats

animatie-activiteiten voor kinderen

Ruime huisjes met voldoende faciliteiten

Schoon, netjes op het park

zwemgelegenheid zowel buiten als binnen

Wandelen door bos

Mooie omgeving

Wel iets afgelegen van toeristische attracties

Niet goedkoop

Slechte Wifi !

Topvakantie in mooie omgeving

Richard Snijders
17-8-2017
  • Onderkomen7

Een prima verzorgd park met mooie accommodaties in een mooie omgeving. Bungalows bij aankomst goed schoon met opgemaakte bedden en handdoekpakket.

In en rond het park is genoeg te doen en genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt.

Een echte aanrader.

Fijne vakantie in mooie omgeving

Boer
4-8-2017
  • Onderkomen8

Trixi park is een mooi verzorgd vakantiepark met zwembad en recreatiemeer. Heuvelachtige omgeving met pittoreske dorpen en stadjes.

Mooi en kindvriendelijk vakantiepark

natmaryin
31-7-2017
  • Onderkomen8

Trixipark is een mooi en kindvriendelijk vakantiepark. Er is veel te doen voor de kinderen en zowel het natuurbad als binnenbad zijn mooi. Wij vonden het wel jammer dat er geen gelegenheid is om op het park zelf iets te drinken op een terras. Er is wel een restaurant aanwezig met dit ligt net buiten het park. Helaas kan je in het restaurant niet echt lunchen en dineren. Er is wel een buffetvorm, maar dat moet van te voren gereserveerd worden. Dineren a la carte kan alleen na 20.00 uur als het buffet klaar is.

Met een kind van 2 jaar is dit echter iets te laat. Verder is alles ok.

Oude reviews (archief)

Rustige en comfortabele huisjes

Fam
25-7-2015
  • Onderkomen10

Rustig gelegen park in mooie omgeving voor uitstapjes naar Polen, Tsjechië en Duitsland zelf. Huisjes zijn ruim en comfortabel. Faciliteiten op park met binnen zwembad, buitenbad/recreatiemeer, speelveld zijn goed. Wij hadden half pension: uitstekend lunch en avondeten (beide buffet) met lekkere gerechten.

prachtig park om zeker terug te komen

marianoomen43@hotmail.com
4-7-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

we zijn deze week op trixipark geweest wat is het mooi goede service en vriendelijke dames/heren zal het door vertellen zeker een aanrader voor naar toe te gaan groetejes marian oomen

Heerlijke vakantie

kim
17-11-2014
  • Onderkomen8

Dit park is een combi van camping en bungalows.

Ik verbleef in een bungalow. Bungalows waren netjes en verzorgd. Alles wat je nodig had was aanwezig. De bungalow had een klein terrasje, hier had je niet echt privacy.

Het park beschikt over een animatie team, een grote speeltuin, sportvelden, skelterverhuur, een groot buitenzwembad met duikplanken en glijbanen en een binnenzwembad. Binnen zwembad is een mooi en groot bad met verschillende faciliteiten. In dit bad mag je een maximale tijd verblijven anders moet je bijbetalen.

Het park ligt wel een beetje buiten de bewoonde wereld maar met de auto zit je overal zo. Lekkere restaurants in de omgeving.

Prima vakantiepark in mooie omgeving

sinusapples
18-8-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Na verschillende jaren onze vakantie op Landal-parken te hebben doorgebracht, zochten we dit jaar weer eens wat anders. Wel graag met een meertje én een binnenzwembad, en zo zijn we op het Trixi-park gekomen. Het is gebouwd rond een (aangelegd) bergmeertje. Aan de ene kant bevindt zich het zwembad met welness-faciliteiten, aan de overkant de bungalows en een kleine camping. De huisjes staan er netjes bij, zijn leuk ingericht en ook keurig schoon. Het meertje is rondom afgezet met een hekwerk, dit wekte in eerste instantie een wat grimmige indruk maar bleek toch wel erg prettig; (kleine) kinderen kunnen niet zomaar het water in lopen. Het meertje is grotendeels vrij ondiep, prima om in te spelen. Het park heeft geen centrale plek voor een hapje of een drankje. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, deze hebben het karakter van goedmoedig liefdadigheidswerk. In de omgeving is wel het een en ander te doen. Algemene indruk: netjes en rustig park, zeer geschikt voor kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Trixi Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trixi Park in Großschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trixi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Trixi Park scoort een 8.67 uit 10 op basis van 56 reviews.