Großschönau

We hebben een aantal aanbieders voor Großschönau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Großschönau voor je op een rij gezet:

Reviews over Großschönau

Trixi, er zou nog één puntje op de 'i' bij moeten.

Fam. van den Broek,
    7-8-2018

Prachtig park voor gezinnen met jonge kinderen. Voor de pubers wordt te weinig geïnvesteerd en de 13 plusser vindt weinig vertier. Mooie omgeving. Toerisme staat in de gehele omgeving nog in de kinderschoenen. Dit heeft ook voordelen. De toerist heeft het nog niet stuk gemaakt. Omgeving lijkt al 20 jaar te slapen. Dit geeft wel weer veel rust en charme. Verbeter de WiFi voor de oudere kinderen en wees ook een gids voor buiten het park en wij komen zeker terug. Trixi en hun personeel doen stinkend hun best maar zijn er nog niet. Betere exploitatie en kennis van omgeving zou een toegevoegde waarde zijn. Trixi park is een mooi park maar is er te weinig van bewust dat de vakantieganger ook buiten het park wil verblijven. Een super park voor gezinnen met basisschool gangers en park-zitters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed, mooi, netjes

Linda rengers,
    4-9-2017

Heel tevreden. Erg netjes allemaal, prima service. Eten in omgeving voldoende keuze. Supermarkt niet op het park maar wel dichtbij, 500m. Heel leuk park, zwemvijver, zwembad binnen. Voor herhaling vatbaar, zeker ook als de kinderen wat groter zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk vakantiepark!

Frederike vd Berg,
    30-8-2017

Gezellig en kindvriendelijk park. Alleen het restaurant niet goed beschikbaar pas na 20.00 uur 's avonds. Ze zijn echter een nieuw restaurant en receptie aan het bouwen. Dus volgend jaar een perfecte vakantieplek. In het stadje zelf echter heerlijke en goedkope restaurants:Am Heimatsmuseum Zur Weberstube.

Mooi schoon zwembad en leuk meer met glijbaan en springtoren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi, schoon park!

H.A. de Boer,
    28-8-2017

Vriendelijke receptie.

Voldoende parkeerplaats

animatie-activiteiten voor kinderen

Ruime huisjes met voldoende faciliteiten

Schoon, netjes op het park

zwemgelegenheid zowel buiten als binnen

Wandelen door bos

Mooie omgeving

Wel iets afgelegen van toeristische attracties

Niet goedkoop

Slechte Wifi !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topvakantie in mooie omgeving

Richard Snijders,
    17-8-2017

Een prima verzorgd park met mooie accommodaties in een mooie omgeving. Bungalows bij aankomst goed schoon met opgemaakte bedden en handdoekpakket.

In en rond het park is genoeg te doen en genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt.

Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017