Camping Thümmlitzsee

Matig

1 review over Camping Thümmlitzsee in het Nederlands

Ok... Maar ook niet meer dan dat...

Gen
11-8-2016

De camping is gesitueerd aan een meer bij een restaurant. De camping wordt er duidelijk bijgedaan. Er wordt door de receptionist engels gesproken. De camping is duidelijk verdeeld tussen de seizoenplaatsen en 2 veldjes met stroom voor de toerders.. Eerlijk is eerlijk, maar voor kinderen is het niet veel. Gewoonweg: niets te doen. Er wordt dagelijks schoongemaakt, maar eigenlijk is het sanitair bizar. Het oude deel is donker, met een sleutel te betreden. Er wordt een nieuw sanitair genaakt, maar wij hebben onze twijfels... Het is niet echt doordacht; je bouwt iets nieuws, maar dan is het ook aan te raden om na te denken hoe je iets bouwt: op de wc bv... Toiletpapier pakken= handendroger automatisch aan... Nieuwe wastafels = geen zwenkkranen, terwijl deze wel uitnodigen voor zwenken: gaat dus snel kapot. Manne douches tijdelijk in een container met gordijntjes: no way voor dat geld!!!! Afvoer toiletten van caravans naast ... De wasmachine! Echt :-(. De prijs is aan de hoge kant voor wat je krijgt. In de receptie zijn enkele boodschappen te krijgen. Zuid Franse prijzen.. Afstand naar de supermarkt is een km of 10 (Grimma), dus soms moet je wel. Niet geschikt voor kinderen, wel voor stellen zonder kids en rustzoekers.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Thümmlitzsee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thümmlitzsee in Großbothen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thümmlitzsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.