Hotel Goldener Engel

We hebben een aantal aanbieders voor Goldener Engel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Goldener Engel

Toller Wochenendtrip

Andreas Simon
16-1-2011

Das Hotel Goldener Engel ist Ideal für Wochenendtrips. Es ist alles zu Fuss zu erreichen und sehr zentralgelegen. . Das Pesonal ist sehr um das wohlbefinden der Gäste bemüht und sehr freundlich.Die Gaststäte hat gut bürgerliche Küche wo das Preis und leistungsverhältnis noch stimmt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldener Engel in Görlitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldener Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Goldener Engel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.