Hotel Pesterwitzer Siegel

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pesterwitzer Siegel voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Pesterwitzer Siegel in het Nederlands

Goed hotel, net buiten Dresden

Noesje
3-6-2012

Wij vonden het een fijn hotel, ruime kamers met een wat gedateerde inrichting! Het ontbijt was goed en ruim voldoende!

Eigenaresse vonden we stug overkomen maar bij het uitchecken begon ze toch een praatje met ons! Het eten in het bijbehorende restaurant was heerlijk en betaalbaar! Het fijne van dit hotel is dat het maar een kilometer of 5 van het centrum van Dresden ligt, je bent zo in hartje centrum! Openbaar vervoer is ook dichtbij!

Zimmer etwas in die Jahre gekommen.

Das Hotel können wir zu jederzeit

empfehlen.

Sehr freundliche Begrü�ung, sehr freundliches Personal, sehr hunde-freundliche Menschen (sagen unsere 2 Rhodesian Ridgeback!)!

Wir haben und rundum sehr wohl gefühlt!!!

Alles bestens! Ruhige Lage, guter Service / Essen. Saubere, schöne Zimmer...nur zu empfehlen!

Angnehmer Aufenthalt

9-8-2011

Angnehmer Aufenthalt. Strategisch gute Lage in der Nähe von Dresden, aber trotzdem ruhig.

War ein netter, kurzer und erholsamer Kurzurlaub

bei dem wir herzlich aufgenommen wurden

Liebe Familie Siegel, es war mal wieder ein Genuss in Ihrem Hause. Das Essen kann man nur weiterempfehlen. Sollte uns der Weg mal wieder nach Dresden führen, ist der erste Wege wieder zu Ihnen.

Wir haben uns wohlgefühlt.

Fünftägiger Aufenthalt im

Rahmen des 33. DEKT Dresden.

Anreise mit PKW, Parkplatz inkl.

Ruhige Lage, sehr erholsam.

Sehr nettes Familienhotel direkt an der Stadtgrenze zu Dresden. Der Bus fährt vor der Haustür. Ein bisschen ländlich. Hat uns gut gefallen.

Sehr angenehmer Aufenthalt, nettes Ensemble aus Hotel, Restaurant und Biergarten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pesterwitzer Siegel in Freital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pesterwitzer Siegel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pesterwitzer Siegel scoort een 8.8 uit 10 op basis van 15 reviews.