Hotel Pesterwitzer Siegel

Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pesterwitzer Siegel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pesterwitzer Siegel in het Nederlands

Goed hotel, net buiten Dresden

Noesje
3-6-2012

Wij vonden het een fijn hotel, ruime kamers met een wat gedateerde inrichting! Het ontbijt was goed en ruim voldoende!

Eigenaresse vonden we stug overkomen maar bij het uitchecken begon ze toch een praatje met ons! Het eten in het bijbehorende restaurant was heerlijk en betaalbaar! Het fijne van dit hotel is dat het maar een kilometer of 5 van het centrum van Dresden ligt, je bent zo in hartje centrum! Openbaar vervoer is ook dichtbij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pesterwitzer Siegel in Freital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pesterwitzer Siegel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.