Pension Ferienhof Fischer

PensionKleine hotelsWeer vandaag30°18°
Pension Ferienhof Fischer

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhof Fischer voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Ferienhof Fischer in het Nederlands

Met jonge kinderen

Overnachting voor doorreis

danny
10-6-2012

Dit hotel geboekt voor het appartement. Was echt geweldig. Keuken, twee slaapkamer, badkamer, woonkamer en balkon. Voor de prijs echt een goede deal. Prima voor de kinderen, speeltuin en een kleine boederij. Komen hier zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ferienhof Fischer in Freiberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ferienhof Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.