Vakantiehuis Sonnenhaus

1 review over Vakantiehuis Sonnenhaus in het Nederlands

Zeer aangenaam vakantiehuis

Lous,
12-10-2018

Comfortabel authentiek sfeervol huis op prachtige plek. Alles wat een huis prettig maakt is er, goede keuken met oven en magnetron, zeer ruime badkamer, sauna voor liefhebbers. Veel wandelmogelijkheden en veel te zien in de omgeving. Uitzicht op burcht en slot van Frauenstein. Winkels in de buurt. Ruime tuin met prettige plekken om te zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sonnenhaus in Frauenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sonnenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.