Vakantiehuis Sonnenhaus

Vakantiehuis
Vakantiehuis Sonnenhaus
9,9

7 reviews over Vakantiehuis Sonnenhaus in het Nederlands

Comfortabel vakantiehuis, mooi gelegen.

Fam. Cassee
1-8-2016

Gelegen in het Erzgebergte: een streek met veel kleinere bezienswaardigheden. Zeer geschikt voor liefhebbers van wandelen. Landelijk bergachtig gebied met veel rust en mooie natuur. Geen pretparken of andere grote attracties. De woning ligt dichtbij het barokke Dresden.

Gereisd met partner in juli 2016

Huis is heel compleet met een grote tuin. Honden zijn ook welkom.

De ligging is fantastisch, en op de overdekte veranda is het goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2016

Voldeed ruimschoots aan onze verwachting

Jan en Joke Haaima
11-8-2013

Wij kwamen met name in deze streek voor Dresden, Saksische Schweiz (Bastei) en de plaatsen met de beroemde volkskunst zoals Seiffen, Neuhausen en Olbernau.

Nou daar in zijn wij ondanks het warme weer ruimschoots aan onze trekken gekomen.

Bij aankomst zijn we zeer hartelijk ontvangen jawel met een bloemetje!

Kortom fijn huis goede contacten met de eigenaar en ter plaatse met de vrouw die ons ontving.

Zeker een overweging waard om hier nogmaals naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2013

Een fijne vakantie plek

Fam. L. Rutgers
19-7-2013

Een prima huis en plek waar je je vakantie kan vieren.

Het huis is schoon netjes en zeer ruim met veel privacy.

Kortom wij hebben hier genoten van de omgeving en heerlijk

gegeten in de verschillende restaurants dit alles is op loopafstand.

Een aanrader voor mensen die rust zoeken in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2013

Wij zijn net thuis van 3 weken vakantie in dit vakantiehuis. Het huis is volledig ingericht, van alle gemakken voorzien. We zijn zijn dik tevreden hierover. De ligging is rustig met veel privacy.

De omgeving is niet spectaculair maar heel mooi. Het stadje Frauenstein is heel aardig met voldoende voorzieningen.

Ontvangst door familie Lohss was heel attent en plezierig.

Gereisd met partner in juni 2013

P.Uipkes
16-10-2012

Tijdens onze vakantie in Frauenstein hebben we ontzettend genoten van,de rust,vriendelijke mensen,prachtige omgeving waar je geweldige wandelingen kan maken.Je bent zo in Tjechie en Dresden is de moeite waard.Ook een aantal minder bekende plaatsen zoals Freiberg moeten zeker bezocht worden.Wij waren er met onze Afghaanse windhond en die heeft er naar hartelust kunnen lopen.Maar vooral in de mooie ruime tuin heeft hij veel buiten gelegen.Niet te vergeten het huis waar we 2 weken hebben gelogeerd is heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien.En het allermooiste vonden we de slaapkamer!!Als we s,avonds het licht uit deden sliepen we onder een verlichte sterrenhemel .Het was speciaal behang,wat een belevenis.In de toekomst gaan we zeker terug.Ria en Peter

Gereisd met partner in januari 2012

Een heerlijk huis op een prachtige lokatie

Rocco&cobie
      30-9-2011

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het Sonnehaus.

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Mevr. L ohß.

Het huis ligt aan en doodlopende weg midden in de natuur.

En is van alle gemakken voorzien: Oven, vaatwasser, koffiezetapparaat, broodrooster een

normale koelkast met 3 vriesladen en zelfs een wasmachine stond tot onze beschikking .

Boven is 1 grote slaapkamer met veel bergruimte en een heerlijk groot bed.

En een kleinere slaap kamer die we niet gebruikt hebben

Het huis is heel erg schoon en gezellig ingericht, dus niet zoals de meeste vakantiewoningen in

Duitsland met een groene badkamer en oude eiken meubels, maar echt knus.

Onze hond was heel blij met de mooie grote omheinde tuin waar hij de hele dag vrij kon rond lopen.

In de grote schuur staan tuinmeubels en een barbecue waar wij heerlijk van genoten hebben.

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Gereisd met partner in september 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sonnenhaus in Frauenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sonnenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.