Vakantiehuis Sonnenhaus

Bekijk alle reviews

Review geschreven door P.Uipkes

P.Uipkes,
16-10-2012

Tijdens onze vakantie in Frauenstein hebben we ontzettend genoten van,de rust,vriendelijke mensen,prachtige omgeving waar je geweldige wandelingen kan maken.Je bent zo in Tjechie en Dresden is de moeite waard.Ook een aantal minder bekende plaatsen zoals Freiberg moeten zeker bezocht worden.Wij waren er met onze Afghaanse windhond en die heeft er naar hartelust kunnen lopen.Maar vooral in de mooie ruime tuin heeft hij veel buiten gelegen.Niet te vergeten het huis waar we 2 weken hebben gelogeerd is heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien.En het allermooiste vonden we de slaapkamer!!Als we s,avonds het licht uit deden sliepen we onder een verlichte sterrenhemel .Het was speciaal behang,wat een belevenis.In de toekomst gaan we zeker terug.Ria en Peter

Gereisd met partner in januari 2012