Hotel AKZENT Hotel Frankenberg

Hotel AKZENT Hotel Frankenberg
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Frankenberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Frankenberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Landhotel Frankenberg ligt op een paar minuten lopen van de Marktplatz van Frankenberg.

Een middelgroot hotel met behoorlijk ruime kamers, badkamer een beetje klein naar verhouding.

Ontvangst hartelijk en goede service, ontbijt ook prima.

Restaurant niet al te gezellig, wij hebben hier ook geen diner gegeten.

Sauna redelijk ruim en prettig om even te wezen.

Vanuit Frankenberg ben je echt in 45 min. in centrum Dresden, daarom een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Dresden en Leipzig.

Frankenberg als plaats heeft nog een hoog DDR-gehalte qua sfeer en stelt niets voor, hier moet je dus niet hiervoor wezen.

tip: Grieks restaurant Athene bij “Bahnhof”, goed eten en zeer gastvrij. Tijdens ons bezoek bomvol terwijl de rest de plaats uitgestorven was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Frankenberg in Frankenberg (bij Chemnitz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Frankenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Frankenberg scoort een 9.64 uit 10 op basis van 29 reviews.