Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°2°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Erzgebirgshotel Freiberger Höhe voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel Erzgebirgshotel Freiberger Höhe in het Nederlands

Veel voor weinig geld

Arie
27-9-2012

Vooral op de duitse markt worden arrangementen en vouchers voor dit hotel op basis van een all-in concept. Je krijgt hiermee heel erg veel voor een zeer bescheiden prijs. Prima ontbijt, keuze uit een paar lunchgerechten, 's middags "kuchen" en een prima diner-buffet. Verder de hele dag drankjes, w.o. diverse soorten rode, witte en rose wijn, gewoon en donker bier en zelfs een kräuter en een likeur. Wij hadden een prima kamer, niets op aan te merken. De direkte omgeving is wel groen en glooiend, maar vonden wij wat minder boeiend.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erzgebirgshotel Freiberger Höhe in Eppendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erzgebirgshotel Freiberger Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.