Hotel Westin Bellevue Dresden

Hotel Westin Bellevue Dresden

5.6Voldoende

Duitsland, Saksen (Sachsen), Dresden

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Westin Bellevue Dresden voor je op een rij gezet:

• Sauna

13 reviews over Hotel Westin Bellevue Dresden

• 2019
    5Peter01-06-2019

Geen waar voor je geld

Het hotel ligt mooi ten opzichte van de Altstadt. Het ontbijt is zeer matig en enorm massaal. Houdt rekening met lange rijen voor het ontbijtbuffet. Het personeel leidt het niet in goede banen. Het parkeren bij het hotel is enorm duur.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

6Tanja12-08-2017

Mooie grand de luxe kamer maar meer dan dat niet

Te weinig parkeerplaatsen, te duur ontbijt 21,00 in de buurt zijn goedkopere gelegenheden, toeristenbelasting 5,00'per persoon per dag, renovatie aan de brug vlakbij hotel wat toch wel lawaai maakt ,s morgens vroeg 07.00 is ook van te voren niet verteld. Slechte WiFi. Zwembad 3,00 per persoon per dag.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9m.neelis19-09-2013

stijlvol hotel op loopafstand van het centrum

4 nachten hebben we in Westin Dresden geslapen, aan de oever van de Elbe. Het was zomers weer, zowel overdag als 's avonds is dit hotel een mooie plek om te verblijven, een prima ontbijt, mooie ligging, schone kamers en vlak bij het centrum. We hadden fietsen bij ons en konden langs de Elbe Radweg beide kanten op fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Sandor31-07-2011

Koningklijk

Als Beatrix en slaapt dan zal het wel goed zijn! een groot maar mooi hotel met geweldig uitzicht op de Elbe. Het ontbijt is super, de kamer mooi . Wat mag je nog meer verwachten? een aanrader om eens te slapen. En je loopt over de brug en je bent in het centrum!

Maria Kloss, Guest Communication, Area Sales Coordinator, 01-06-2012

Lieber Sandor, wann sehen wir Sie wieder? Ihr Team vom Westin Bellevue Dresden

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8Piet23-02-2011

Prijs/kwaliteit is dik in orde

In dit hotel heb ik jaren achter elkaar verbleven tijdens mijn (messe)beursbezoek aan Dresden en ben er graag gekomen. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam en de prijs is het waard. De ligging is uitstekend en zeer zeker als je de kamer hebt met zicht op de Elbe en de moskee.

Zakelijk gereisd in november 2004

• 10mark04-05-2010

Geweldig hotel

Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt om volledig te ontspannen. Fantastisch hotel gelegen tegen het oude centrum. Ook de stad is zeer zeker de moeite waard om te bezichtigen. Echt een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9NN03-04-2007

Subliem hotel, mooie kamers, prima eten. Uitgebreid ontbijtbuffet (€ 19). Wij boekten kamers voor een bedrag van € 165 incl. ontbijt. Niet goedkoop maar er is dan ook helemaal niets aan te merken op dit mooie hotel!

Zakelijk gereisd in maart 2007

• 9R.Smit12-08-2006

Fantastisch hotel op een zeer mooie plek aan de Elbe. Het hotel verdient zker zijn vijfsterren. Personeel is vriendelijk en zorgt voor een aangename sfeer. De kamer beschikt over een klein zitje en is verder compleet ingericht. Het ontbijtbuffet is fantatisch. Wel prijzig maar erg uitgebreid. Ondanks dat het hotel over meerdere restaurants beschikt hebben we daar geen gebruik van gemaakt; binnen vijf minuten loop je namelijk vanuit het hotel de binnenstad van Dresden binnen waar genoeg leuke eetgelegen aanwezig zijn.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Westin Bellevue Dresden info