Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Weltemühle voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Villa Weltemühle in het Nederlands

2006

Zeer mooi en rustig gelegen hotel - met zeer vriendelijk personeel en goede bediening - mooie en met smaak ingerichte kamers - ontbijt en diner van hoge kwaliteit -

Gereisd met partner in juli 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Weltemühle in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Weltemühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.