Vakantiehuis Villa Leibl

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa Leibl
6,5

2 reviews over Vakantiehuis Villa Leibl in het Nederlands

goede plek voor ee, bezoek aan dresden

Christiane Maes
24-2-2010

eenvoudig ingericht app in een villa op 300 m van bushalte met snelle verbinding naar hauptbahnhof en verder naar de Altstadt

De keuken is zeer klein uitgevallen en is enkel bruikbaar voor het hoognodige ( 2 pitsvuur, ijskast)

redelijke accomodatie

peeters jean
8-1-2010

Accommodatie met goede verbindingen naar stadscentrum ( bus op 300m) en naar de Saksiche Schweiz ( +- 45 km) Wordt aangeboden voor 4 personen doch 2 daarvan dienen in de woonkamer te slapen. Goede badkamer maar uiterst kleine keuken met minimale uitrusting ( 2 electro kookplaten, ijskast ,koffiezet) Voldoet voor een bezoek aan Dresden maar een langer verblijf?? Ook inde winter ruim voldoende verwarming ( bij ons verblijf nacht temp -15°C)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Leibl in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Leibl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.