Aparthotel
9,2

1 review over Aparthotel Münzgasse in het Nederlands

Helemaal in het centrum van Dreden

PeterB
28-6-2012

Moderne apartementen naast de Frauenkirche. De consequentie is natuurlijk dat het met het raam open wel lawaaig is (er is geen airco).

Aan de voorkant de levendige Munzgasse, en aan de achterkant een binnenplaats waar de koelunits staan te draaien.

Alles was prima geregeld. Kamers goed schoon. Dan alleen weer dat douchen in de badkuip. Ben ik nu de enige die dat niet leuk vindt?

Deze apartementen horen bij een grote organisatie die ook elders in het centrum (nog luxere) apartementen beheren.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Münzgasse in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Münzgasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.