Hotel Mezcalero

Kleine hotelsWeer vandaag18°4°
Hotel Mezcalero
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mezcalero voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mezcalero in het Nederlands

Geweldig hotel

Bert
7-6-2011

Telkens ik voor het werk of privé in de omgeving van Dresden ben tracht ik hier te logeren. (zeker al 10 keer overnacht)

De mensen zijn zeer vriendelijk, de kamers zijn mooi ingericht (elke kamer anders). Het vers klaargemaakte ontbijt is overheerlijk!

Het hotel, wat achterin gelegen is, heeft ook eigen parkeerplaats (gratis). Zet je wagen in de smalle ingang en ga even aan de receptie de sleutel halen.

Het hotel is gelegen in Neustadt, de boeiendste buurt van Dresden (toch zeker voor jongeren). Aanraders: een pilsje op grasveld Alaunplatz, cinema voor 4 euro aan de overkant met ook originele versie van films, in de kledingwinkels in neustadt is alles wat goedkoper en vind je veel originele kledij.

Gereisd zakelijk in maart 2011
2005

Absolute jeugdherberg aanrader

Giovanni
19-8-2005

Absolute jeugdherberg aanrader.

Wij waren hier met oud en nieuw 2004; geweldige service van jonge aardige mensen.

Superbedden, schoon en geweldig ontbijt.

Niet het goedkoopste maar wel het leukste en schoonste doorreisadres waar wij 11-en ooit zijn geweest!

Gereisd anders in augustus 2005

• VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mezcalero in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mezcalero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.