Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Dresden Altstadt voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Leonardo Dresden Altstadt in het Nederlands

Geweldig hotel!

Jan,
29-7-2017

Geweldig hotel , loopafstand van centrum. Prima kamers erg vriendelijk personeel. Genoten!!

Gereisd met partner in juli 2016

Ideaal om de kerstmarkt te bezoeken

meneer Wosten
12-12-2014

Prima hotel, kleine badkamer wel met alles er op en aan ( lijkt wel ikea ), prima bedden en goed ontbijt. Voor de prijs is het zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2014

Een zeer verzorgd hotel

meneer Riep
28-7-2013

Een prima hotel op loopafstand van het oude centrum (ong.15 min.). Goed verzorgde en schone kamers. Prima uitgebreid ontbijt. Parkeren mogelijk in parkeergarage naast hotel voor € 9,- per dag.

Gereisd met partner in mei 2013

Voor herhaling vatbaar

zeeuwsmeisje
28-7-2013

We hebben 4 overnachtingen gehad in dit hotel.

Het is een zeer mooi en schoon hotel.

Personeel is vriendelijk. Heerlijk ontbijtbuffet.

Kamers liggen aan de straat en bij de spoorlijn maar daar is met de ramen dicht niets van te horen.

Airco werkt goed.

Bus en tram dichtbij en met een dagkaart kun je met 6 pesronen voor 8,00 heel de dag reizen met tram en bus. Ideaal

Gereisd met partner in juli 2013

Zeer goed Hotel, echt een aanrader

W Bastiaansen
13-4-2013

Wij fam Bastiaansen waren van 7 tot 12-4-2013 in het L Hotel Altstadt in Dresden, het was echt zeer goed verzorgd.

Mooie kamer, zeer goed en compleet ochtend buffet.,

Het Hotel ligt aan een spoorlijn, wij lagen aan de zijde van de spoorlijn maar daar hebben we niets van gemerkt.

De isolatie van het Hotel is echt prima, er is niets te horen

Ook fijn is de waterkoker op de kamer met gratis thee.

Fijne badkamer, goede badden, leuke bediening, echt een aanrader, dicht bij het centrum van Dresden, echt

Gereisd met partner in april 2013

Prima hotel

nicowim
14-9-2012

Hotel is prima gelegen op ± 15 min. lopen naar de Altstad. Naast hotel is een parkeergarage (6,-- per 24 u.). Hotel is goed geïsoleerd zodat je bij gesloten ramen nagenoeg niets hoort van verkeer (treinen, trams en auto's). Kamers worden goed schoongehouden. Er is airco. Ontbijt is uitstekend, heel gevarieerde keus. Diner is wat minder gelet op prijs en hoeveelheid. Er is klantvriendelijk personeel met snelle service.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Perfect hotel voor citytrip

Ria en Wim Cleijne
20-8-2011

Vanaf luchthaven rechtstreeks met de trein naar Mitte, 3 minuten lopen en je bent al in het hotel.

Schone kamers met koffie en thee faciliteiten.

Zeer goed ontbijt. Vijftien minuten loopafstand naar Zwinger, OLV Kirche, Semperoper en Galeria Altstadt het shoppingcentrum van Dresden.

Het Congrescentrum is nog korter bij het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

Kijk uit met internet!!!!!

Bert
20-8-2011

Kamers netjes, rustig, goede luchtverversing in kamer, bedden OK. Restaurant: ik raad een ieder aan iets in de stad te gaan eten en het restaurant alleen voor het, overigens goede ontbijt, te gebruiken. Maaltijd slecht en duur (in verhouding) Ligging goed, parkeren tegen 8 euro per 24 uur.

Algemene service: internet op de kamer. Bij de receptie gevraagd waarop werd meegedeeld dat men op de kamer kon inloggen. Zo gedaan, inlogscherm, goedkoopste mogelijkheid: 5,90 per uur. Om mail te bekijken heb ik maar een paar minuten nodig, zo gedaan. Uiteraard de volgende dagen ook de mail bekeken, ik denk totaal zo'n 15 minuten online geweest. Verrassing bij uitchecken: per inlog betalen, dan moest je dat uur maar volmaken. Tuurlijk stom van mij, maar dat staat nergens. Al met al prijs/kwaliteit slecht.

Gereisd met partner in augustus 2011

Absoluut fantastisch goed hotel in Dresden.

Arnold en Wilma
8-3-2010

Vriendelijk personeel, zeer nette en moderne inrichting van hotel en van de kamers. LCD tv op kamer en fraaie badkamer. Ook ontbijtbuffet zo uitgebreid dat het in één dag onmogelijk te ontdekken valt. Hotel zit ongeveer 10 tot 15 minuten lopen uit het centrum, maar daarom op rustige locatie en goed bereikbaar vanaf snelweg. Dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Prima hotel, betaalbaar en comfortabel

Niels Hartgers
29-12-2009

We hebben hier met veel plezier verbleven.

LIGGING: vlak bij het centrum. Bezienswaardigheden als Zwinger en Opera op 10 min. lopen. Goed bereikbaar met OV en auto. Er is een parkeergarage vlak naast het hotel (6 euro/dag).

PERSONEEL: vriendelijk en behulpzaam

KAMERS: netjes en comfortabel. alleen een koelkastje ontbreekt. Plezierige bedden.

ONTBIJT: uitgebreid buffet.

Het hotel heeft ook een goed en betaalbaar restaurant.

Kortom: ideaal voor een city trip.

TIP: met de Dresden card heb je toegang tot de belangrijkste musea van de stad.

Het OV in Dresden is heel goed en een dagkaart kost slechts 5 euro.

Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Dresden Altstadt in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Dresden Altstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.