Hotel InterCityHotel Dresden

Hotel InterCityHotel Dresden
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Dresden voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel InterCityHotel Dresden in het Nederlands

Mooi modern hotel

Martin Kistemaker
18-6-2017

Jammer van de koude bacon, het niet aanwezig zijn van sommige producten op het ontbijtbuffet . Tevens een vieze natte lap van de schoonmaakster aangetroffen op de kamer. Voor de rest een prima hotel.

Prima hitel in Hartje Dresden

Peter Hoogewerf
16-8-2016

Prima hotel , nette kamers. Goed uitgangspunt voor het verkennen van Dresden. Je krijgt van het hotel gedurende je verblijf een kaart voof het openbaar vervoer.

Auto kan in de parkeergarage voor €11,- per dag.

Prettig hotel

carla.meerts
20-9-2015

het hotel ligt op een centrale plek, je kunt er makkelijk naar toe per trein, ook met de auto is het goed bereikbaar , parkeren kan onder het hotel. Mooi en rustig hotel, weinig last gehad van het geluid van de treinen door dubbele deuren en dik glas. Ontbijten kan om de hoek, er zijn verschillend bakkers en in het trein station is een supermarkt voor snelle boodschappen.

Stedentrips.nl

Mooi fris hotel. Dicht bij station. Toch was het rustig. Geen lawaaioverlast. Dicht bij het centrum en winkelstraat. We hebben genoten. Kamer en badkamer waren schoom Aieco aanwezig. Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk.

Zeer fris en schoon hotel

Reint
22-7-2013

Naast het Centraal station gelegen,vlakbij het centrum en zeer schoon. Ontbijt is prima en het personeel vriendelijk. Kamers zijn ruim. Bedden liggen goed. Enig minpuntje zou kunnen zijn dat het zenderaanbod op tv alleen maar Duits is. Voor een hotel met internationale allure een beetje schraal.

Ideale lokatie.

Katy&Martin.
1-5-2009

Een uitstekend hotel in Dresden..Naast het treinstation..vlakbij groot winkelgebied...met shopping mall.... prima kamers,uitstekend ontbijt...

In Dresden is men wel volop bezig met bouwen en slopen in het centrum....

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Dresden in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Dresden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.