Hotel Ibis Dresden Lilienstein

Hotel Ibis Dresden Lilienstein

8Fantastisch

Duitsland, Saksen (Sachsen), Dresden

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Dresden Lilienstein voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Dresden Lilienstein

• 8gerda_2325-08-2012

voor gehandicapten: goeie ligging, moeilijke lift

Hotel ligt in voetgangersgebied. Parkeren is niet zo makkelijk. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er zijn maar twee liften, waardoor mijn man met zijn rolstoel steeds de lift aan zijn neus voorbij zag gaan. Prijzen eten redelijk en ontbijt was goed. Wij gaan er nog eens naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Jacques en Anneke05-08-2011

Rustig, vriendelijk, goede ligging

Vlak bij het treinstation en bij de stad en de winkels. Kamer sober ingericht met o.a. slechts een stoel. Badkamer klein maar prima en schoon. Airco op de kamer heeft ook zijn minpunten, zoals ramen dicht houden. Ontbijt lekker en uitgebreid.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8janneke04-07-2011

kamer zonder zitje, een harde stoel.

een mooi uitgangspunt voor de omgeving te verkennen. midden in winkelcentrum en op loopafstand van het oude centrum. handig om een openbaarvervoerkaart te hebben

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Jaap en Ineke06-05-2009

Prima hotel voor stadsbezoek Dresden!

De ligging kan nauwelijks beter: rustig gelegen aan de rand van de oude stad en winkelgebied, alles op loopafstand! Kamer en badkamer zijn niet echt groot, maar wel voldoende en voorzien van alles wat er moet zijn. Ook het ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk. Tip: stel tom-tom niet in op het officiele adres Prager Strasse (voetgangersgebied!)maar op Reitbahnstrasse, de parkeerplaats achter het hotel.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8m.p.a. kooijman-oud26-05-2008

een prima hotel vlakbij station, centrum en trams. Uitstekend ontbijtbuffet. We hebben hele fijne dagen gehad in Dresden en kunnen het hotel bij iedereen aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9rick met ck20-08-2006

Alles een 9 ! Overdreven ? Nee. Hotel is hoogtuit 2 tot 3 jaar oud en ziet er piekfijn uit. Mooie schone kamers, prima ontbijt, vriendelijk personeel. Een aanrader 3 bijna 4 sterren comfort bij een 2 sterren hotel. En dat in de oude DDR :) Menig Spaans, Italiaans hotel kan er wat van leren. Hotel ligt centraal in Dresden, 5 min vanaf het station aan een brede wandel boulevard met fonteinen en richting de Elbe prachtige nieuwe en gerestaureerde gebouwen met heel veel winkels. Prachtige stad, prima hotel. Wij zaten er een midweek in mei 2006. Oh ja wij bezochten het Karl May museum in Radebeul een voorstad van Dresden, jongensdroom uit laten komen op je 45e verjaardag. Kan ik iedereen aanraden. Geweldige tijd gehad.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Ibis Dresden Lilienstein info