Hotel Hexenhaus

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel Hexenhaus
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hexenhaus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hexenhaus in het Nederlands

Leuk pension in gemoedelijk Duitse sfeer

Boyz uit Venray
19-7-2010

We hebben 1 nacht in het Hexenhaus doorgebracht. Onze kamer bevond zich in de "Badescheune". Er waren 4 kamers in deze "schuur". De kamer was netjes en stijlvol ingericht. De badkamer was vrij doorzichtig! We keken uit op een zwembad in aanbouw.

Voor het ontbijt en het diner moesten we naar de herberg (Hexenhaus) die ruim 100 mtr. verderop lag.

Het diner was prima. Ontbijt was goed. Enigste minpunt was het niet bijvullen van de lege kommen yoghurt.

Centrum op 3,5 km.

Gereisd met partner in juli 2010

• AdresHofwiesenstr. 28 1169
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hexenhaus in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hexenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.