7,6

37 reviews over Camping Dresden-Mockritz in het Nederlands

Lekker dichtbij Dresden

Henk,
8-10-2018

Prima camping voor bezoek aan Dresden. Ligt midden in een woonwijk. Bus stopt voor de ingang. Sanitair nieuw en goed onderhouden. Restaurant serveert prima maaltijden. Enige bezwaar is dat je wel behoorlijk dicht op elkaar staat. Camping is elke dag vol of zo goed als vol, maar er vertrekken ook dagelijks mensen, zodat er meestal wel plaats is als je aankomt. Maar kom dan niet te laat.

Gereisd met partner in september 2018

Voor overnachten prima...

Ineke,
18-8-2018

Prima camping om te gebruiken voor een overnachting. Ik moet er niet aan denken hier vrijwillig langer te staan. Het is net 1 grote parkeerplaats met caravans/campers op een rij. Er is echt niets moois aan!

Alleen het sanitair is netjes/nieuw/schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor bezoek Dresden

Eveline,
13-9-2017

Prima camping voor bezoek aan Dresden, Was op de fiets goed te doen. Vriendelijk personeel en lekker gegeten in het restaurant, Sanitair was goed en schoon. De plaatsen zijn niet al te groot en op sommige plaatsen behoorlijk scheef. In het midden van het terrein was het redelijk vlak

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima plek om Dresden te bezoeken.

Henkg,
5-9-2017

Behulpzaam personeel. Makkelijke busverbinding naar het centrum. Goed sanitair.

Gereisd met partner in september 2017

Prima doorreis camping

Fam Brink,
2-8-2017

Je mag zelf je plek uitzoeken wij kwamen om 15 uur aan en hadden de plekken voor het uitzoeken. Om 17 uur wss het echter bijna allemaal wel bezet. De eerste drie rijen lopen erg af. De andere zijn wel redelijk vlak.Lekker zwembadje om even af te koelen meer is het ook niet. Sanitair is basis maar wel goed schoon. Er zit een klein winkeltje bij de receptie maar mag eigenlijk geen naam hebben. Restaurant heeft een kleine kaart. Het eten is prima. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een hele prettige camping om een of enkele dagen te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wij kwamen rond 19.00 uur aan met bepakte fiets en eigenlijk was er geen plek meer (hemelvaartsdag), maar er werd toch voor een plekje gezorgd op het zonneweitje bij het zwembad. Genoeg wc's en douches en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant op de camping. En dicht bij de stad Dresden.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne camping, prima ligging, top beheerders

Frans & Jeanne,
18-5-2017

Bijzondere service , 's avonds laat , toen onze camper spontaan op slot ging en wij geen sleutel hadden:

Overnachting in huisje en ontbijt 's ochtends en daarna de zaak geregeld. Wij geven de warme douche!!

Gereisd met partner in mei 2017

Goed gelegen om dresden te bezoeken maar de camping is een draak. Niet verzorgd, rommelig en wanorde.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

De Groot
13-6-2016

Alleen de klantvriendelijkheid heeft bij ons gescoord.

Wat een vreselijke camping! Zoek maar zelf een plekje werd er gezegd. Bommetje vol en plekken waar je je k..t niet kunt keren. In een uur tijd wel 3 brokkenpiloten gezien en gewoon wegrijden.... Sanitair een drama! Vies en veel te weinig. 2 dagen gestaan ivm bezoek Dresden.

Nooit meer dus

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping voor kort verblijf

Wilfred
26-8-2014

Als overnachtingscamping gebruikt naar Tsjechië, plek kun je zelf uitzoeken ook als receptie niet bemand is, hadden prachtige plek aan de groene rand, daar zijn de plekken mooi vlak. De overige plekken zijn behoorlijk aflopend. Keurig sanitair met lekkere douches, ook nog lekker gezwommen in het kleine maar keurig verzorgde zwembadje. Kinderen hebben lekker kunnen spelen in het speeltuintje en in de avond een prima maaltijd gehad in het restaurant op de camping. Prima camping voor doorreis of om Dresden stad te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dresden-Mockritz in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dresden-Mockritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.