FamiliehotelWeer vandaag22°13°
8,3

5 reviews over Hotel Dorint Dresden in het Nederlands

prima hotel; mooie ligging en goed ontbijt

Cape
5-5-2016

vriendelijk personeel; mooie ligging; goed ontbijt; sauna en zwembad ook prima. we hadden een jarige en die kreeg een doos chocola cadeau. erg attent. We hebben er alleen ontbeten, dus geen .

geen echte aan/opmerkingen; buitenkant kan een opknapbeurt gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Prima hotel voor kort verblijf

Marcel
9-11-2012

Het hotel ligt op 5-10 minuten lopen van het prachtige oude centrum van Dresden. De weg voor het hotel is best druk, maar voordeel is dan wel weer dat de tram praktisch voor de deur van het hotel stopt, dus prima bereikbaar met het OV van Dresden. Hotel ziet er verder netjes uit,, kamers zijn standaard, maar wel van alle gemakken voorzien, Vriendelijk personeel en er is een uitgebreid ontbijtbuffet! Hotelbar en restaurant heb ik deze keer niet geprobeerd. Prima plek voor een citytrip naar Dresden.

Gereisd Zakelijk in Mon Nov 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Aanrader

Wendy
18-8-2008

De buitenkant van het hotel ziet er saai uit; de kamers daarentegen zijn prima en brandschoon. Tijdens ons verblijf was het erg warm, en we misten een airco. Met openraam slapen was geen optie vanwegen het geluid van de weg. Uitstekend ontbijt met verse cappucino en echt vers geperst sap. Waar kom je dat nog tegen. Eerste avond in het hotel gegeten: echt heerlijk, en een hele prettige bediening. De halte van de hop on, hop off bus is voor de deur, en kaartjes zijn bij de receptie te koop. Prima service!

Gereisd Met partner in augustus 2008

D-reizen

goed hotel! zeer uitgebreid ontbijt, goed restaurant en je

Sandor
18-5-2008

goed hotel! zeer uitgebreid ontbijt, goed restaurant en kamers zijn perfect! je bent zo in de stad en er is een parkeergarage, altijd fijn!

Gereisd Zakelijk in maart 2008
2005

Een aanrader dit hotel!Dorint Novotel heet het voluit

loes en ger
27-7-2005

Een aanrader dit hotel!Dorint Novotel heet het voluit. Het is goed te bereiken per auto. Goede kamer en badkamer. Prima Ontbijt. Vlak voor de deur een tramhalte. Met een Dresden-card van 19 Euro heb je 48 uur vrij openbaar vervoer en gratis entree in 12 musea die zeer de moeite waard zijn. Dresden is een echte cultuurstad en het hotel is een goede rust-plek.Door dubbel glas zijn kamers aan voorzijde ook rustig. Sauna inderdaag geweldig, en gratis!

Gereisd Anders in juli 2005

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint Dresden in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint Dresden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.