Hotel Days Inn Dresden

Hotel Days Inn Dresden

7.3Goed

Duitsland, Saksen (Sachsen), Dresden

Op vakantie geweest naar Days Inn Dresden?

7.3Goed

4 reviews over Hotel Days Inn Dresden

• 8jackysmit29-10-2013

Erg goed boven verwachting

3 nachten in dit hotel verbleven. Zeer vriendelijke ontvangst in dit hotel, snelle incheck en uitcheck. Ontbijt is erg goed en uitgebreid de ontbijtruimte vond ik gezellig ingericht met tafellinnen. Koffie krijg je in thermoskan aan tafel.
    De 3 pers. kamer( rookvrij) die wij hadden zag er erg netjes uit. Goed schoon evenals de badkamer. Wordt elke dag schoongemaakt er is een minibar, tv en free wifi op de kamer.

Op 10 minuten loopafstand vanaf Hauptbahnhof, om midden in de Alterne Innenstadt te geraken reken dan op krap half uurtje. Dresden is een prachtige stad met vele bezienswaardigheden en leuke restaurants en als je er uit gekeken bent, ben je met de auto zo in Meissen met het porcelein en kasteel. Vergeet in Dresden ook geen bezoek te brengen aan die Gláserne Manufaktur. Dat ligt dichtbij het hotel Days Inn.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 5Andries12-02-2011

Niet weer

Op zich een leuk gemoderniseerd DDR hotel. Minpunten: kamertemperatuur swinters alleen te regelen door het raam open te zetten. De dikke hoofdbuizen geven zoveel warmte af dat het nog om te smoren is als de radiatorkraan dicht is. Het ontbijt is sober, maar goed, warm eten is er niet te krijgen. Een colaatje aan de bar is ook al geen aangename bezigheid: barkeeper vindt het niet de moeite waard om een praatje te maken, maar vind een voetbalwedstrijd belangrijker en kijkt dan continu de enige gast voorbij. Kijkt alleen maar als er weer geschonken moet worden. Verder hing er een sterke stank van sigarettenrook en ontbreekt er ook ventilatie, zowel aan de bar als in de kamer.

Zakelijk gereisd in februari 2011

• 9vakantieganger31-07-2010

prima prijs/kwaliteitverhouding

centraal gelegen bij station en centrum heerlijk uitgebreid ontbijt en een prima diner

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Henk Op de laak08-01-2005

Alleen logies/ontbijt. Bij de bar kun je wel een kleine magnetron-maaltijd krijgen of soep. Beiden stellen niet veel voor. Het ontbijt daarentegen is super. Talloze salades, broodjes, gebakken eieren met worstjes, vis wat lijkt op zalm, gekookt eitje met kaviaar,etc. Dit had ik van dit hotel helemaal niet verwacht. Op loopafstand van het centrum. Tegenover het hotel een eettentje, voor 2 Euro Doner met vlees. Aanrader voor een snelle hap.

Gereisd in januari 2005

Hotel Days Inn Dresden info