Hostel Cityherberge

Hostel Cityherberge
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cityherberge voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel Cityherberge in het Nederlands

Goede ligging, schoon, slechte wifi

Marvin,
3-6-2017

Cityherberge heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Schoon, simpel, 24 uurs receptie, prima ontbijt, gedeelde badkamers netjes groot en schoon, uitstekende ligging. Het enige dat erg tegen viel was de gratis WiFi, het signaal was sterk maar de verbinding te traag om een simpele website te bezoeken laat staan skypen..

Gereisd zakelijk in mei 2017

erg mooi.

schaaf
25-11-2015

goed ontbijt. vriendelijk personeel. dicht bij centrum

Gereisd met partner in september 2015

relaxte uitvalbasis

Reinder
30-8-2011

Mooi in het harte centrum. Goede, relaxte plek om Dresden te bezoeken. De straat over steken en je zit in het centrum. Kamers zijn prima, alleen niet goed mogelijk om kamers koel te krijgen. Prima bedden en badkamer. Leuk van het hotel/hostel is dat er een terras aanwezig is waar je een lekker drankje kan drinken. Het ontbijt is beroerd. Erg simpel en droog brood.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Cityherberge voor je op een rij gezet:

Hostel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Cityherberge in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Cityherberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.