Pension Am Südwesthang Dresden

PensionWeer vandaag29°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Am Südwesthang Dresden voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Am Südwesthang Dresden in het Nederlands

Eenvoudig maar goed pension

corine
18-5-2010

Het is een eenvoudig maar goed pension, erg vriendelijke eigenaar, erg huiselijk. Klein maar fijn. Goed voor op doorreis, of een stedentrip Dresden, mits je met de auto bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Am Südwesthang Dresden in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Am Südwesthang Dresden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Am Südwesthang Dresden scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.