Pension Am Renner

PensionWeer vandaag27°17°
Pension Am Renner

We hebben een aantal aanbieders voor Am Renner voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Am Renner in het Nederlands

Het pension ligt gunstig om per tram in de stad te komen. Dat is meteen een nadeel: de trams rijden de hele nacht door en ook de langsrazende auto's zijn luidruchtig. Met het raam dicht valt het wel mee, maar dat doe je niet als het warm is. De eenpersoonskamer is zoals gezegd erg klein, maar wel superschoon. Ook de badkamer is uitgesproken netjes. Het ontbijtbuffet is goed, maar niet overdreven uitgebreid en dat houd het betaalbaar. De vriendelijke eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken. Je krijgt alle informatie die je nodig hebt. Er is trouwens van alles te doen: prachtige barokgebouwen, boottochtjes, musea, winkels, terrasjes, noem maar op. En het prachtige natuurgebied "de Bastei" (enorme rotsformaties) niet te vergeten. Dresden is echt een aanrader! Ik heb helaas de 2-persoonskamers niet gezien, maar als deze ruimer zijn, dan is ook het pension een topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Am Renner in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Am Renner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Am Renner scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.