Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel

Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel in het Nederlands

Mooie plek vooral door het dakterras

Roy Grunewald, 28-10-2017

Netjes en schoon. De omgeving is wat minder maar het dakterras maakt alles goed. Mooi uitzicht. Personeel is erg vriendelijk

Goed hotel voor die prijs

Paul, 4-8-2017

Helaas was het zeer warm in Dresden en dan mis je de airco. Verder prima hotel, gewoon basic en schoon.

Prima hotel voor leuke prijs

pewiam, 9-6-2014

Wij verbleven in het A en O Dresden in april 2014. Hotel gevestigd in voormalig DDR woonflat.

Hadden een zeer grote ruime familiekamer met tweepersoonsbed en stapelbed. Netjes, schoon maar sober ingericht. Een zee van ruimte voor ons drieeen. Nette maar kleine douche. Kamer was aan voor/treinzijde, maar amper iets gehoord door prima ramen. Ons kind sliep geheel gratis en ook nog gratis ontbijt ! Ontbijtbuffet in nette ruimte, zeer uitgebreid en telkens aangevuld.

Minpunt: tijdens ons verblijf van een week werd er amper schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en ook de WC werd compleet vergeten. Klacht ingediend, geen verbetering: Jammer......

Hotel is op 5 minuten van Hauptbahnhof gelegen, supermarkt direct achter hotel. Naar centrum ongeveer 10 minuten lopen.

Vriendelijk behulpzaam personeel, omdat we bij inchecken even moesten wachte, gratis drankje in het Sky restaurant op 8ste verdieping met mooi uitzicht.

leuk als je jong bent

Andries, 6-7-2012

Gelegen vlak bij het Hauptbahnhof en dus veel treinverkeer tot ca. 1 uur 'snachts. De eerste trein hoor je al weer rond half zes. De kamers zijn vrij klein, met 2 eenpersoonsbedden. Je moet echt slalommen als je naar de WC of deur moet. Sanitair netjes. Minder geschikt als je op zakenreis bent en nachtrust nodig hebt, want het is een hotel dat meer gericht lijkt te zijn op jeugd, welke snachts om half 3 weinig rekening houdt met overige gasten lallend over de gangen loopt. In de zomer is het gebrek aan airco ook echt een groot minpunt. Ontbijt goed verzorgd.

BASIC

A. van Rij, 16-8-2009

Het is schoon, de badkamer is goed, maar de slaapkamer vrij depressief. Bij ons liep de trap van de nooduitgang voor ons raam langs. We hadden een kamer aan de achterkant en het geluid viel erg mee. De bedden bevielen ons prima, maar zijn behoorlijk hard voor wie van zachte bedden houdt. Voor 60 euro voor 2 personen zijn er leukere 3 sterren hotels, pensions of kamers te huur. Een ontbijt koop je bij de lokale bakkertjes voor een habbekrats. Kuchen en kaffee kosten 2.50 samen. Alles bij elkaar een wat deprimerend onderkomen, wat ik in de toekomst zeker zal vermijden.

prima stadshotel

Janneke, 13-9-2008

Na boeking e-mail ontvangen met zeer goede routebeschrijving. Iets te ver uit centrum. Kamers erg gehorig. Zeer vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel scoort een 7.28 uit 10 op basis van 6 reviews.