Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel

Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel in het Nederlands

Voor familie korte reis volledig ok

Lilli
29-5-2018

Vertaalde review

We zijn voor de tweede keer in een A & O hostel als een familie verbleven. Als u niet beschikt over een hoge standaard voor inrichting en sfeer, is deze accommodatie perfect geschikt voor een paar nachten. De locatie is centraal, op het dakterras heb je een geweldig uitzicht. Helaas zijn er maar een paar zitplaatsen. De service bij de receptie is ongecompliceerd, afhankelijk van de bezetting moet u niet te veel verwachtingen hebben van de lokale kennis. Je moet ook niet gevoelig zijn voor lawaai, want er zijn doordeweeks veel schoolklassen in het hotel, in het weekend waren sommige groepen in het hotel. We vonden dat niet storend.

Het enige dat ons hinderde was een feest zaterdagavond in een van de conferentiezalen. De muziek was luidruchtig tot 4.45 uur, hier hadden we gewenst dat zelfs voor deze gasten een nachtrust geldt. Bij de receptie de volgende ochtend verontschuldigden ze zich daarvoor, maar aangezien die persoon die avond vrij was, kon hij niet eens raden hoe hard het echt was. Andere gasten voelden zich hierdoor erg gestoord.

Ik dacht dat dat niet goed was en het zat me erg dwars.

Onze kamer was niet schoongemaakt tijdens ons 4 -daags verblijf, werden vuilnisbakken geleegd.

De kebab winkel aan de overkant heeft heerlijk eten. Om de hoek is een Aldi.

Vakantie in Dresden in het A & O Hotel

Eva Krüger
28-5-2018

Vertaalde review

Het personeel was erg vriendelijk en hielp meteen met problemen. +

De locatie is goed want het hotel ligt op slechts enkele minuten van het centrum. +

Helaas is het volume in het hotel erg defect. Meerdere keren werd de receptie op de hoogte gebracht. Er is iemand naar de grond gestuurd om orde te scheppen. Helaas is deze persoon niet geslaagd omdat hij de adolescenten slechts één keer in het Engels heeft vermaand. Hij kwam vaak niet opdagen. -

Het ontbijt was voldoende daar +

Ongecompliceerd, leuk verblijf in Dresden

Sabine Witt
24-5-2018

Vertaalde review

Leuke hemelbar met panoramisch uitzicht.

Onze kamer was erg klein, maar redelijk voldoende en schoon. Het ontbijt was rijk. Al met al een redelijk geprijsde, vriendelijke faciliteit.

Mooie plek vooral door het dakterras

Roy Grunewald
28-10-2017

Netjes en schoon. De omgeving is wat minder maar het dakterras maakt alles goed. Mooi uitzicht. Personeel is erg vriendelijk

Goed hotel voor die prijs

Paul
4-8-2017

Helaas was het zeer warm in Dresden en dan mis je de airco. Verder prima hotel, gewoon basic en schoon.

Prima hotel voor leuke prijs

pewiam
9-6-2014

Wij verbleven in het A en O Dresden in april 2014. Hotel gevestigd in voormalig DDR woonflat.

Hadden een zeer grote ruime familiekamer met tweepersoonsbed en stapelbed. Netjes, schoon maar sober ingericht. Een zee van ruimte voor ons drieeen. Nette maar kleine douche. Kamer was aan voor/treinzijde, maar amper iets gehoord door prima ramen. Ons kind sliep geheel gratis en ook nog gratis ontbijt ! Ontbijtbuffet in nette ruimte, zeer uitgebreid en telkens aangevuld.

Minpunt: tijdens ons verblijf van een week werd er amper schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en ook de WC werd compleet vergeten. Klacht ingediend, geen verbetering: Jammer......

Hotel is op 5 minuten van Hauptbahnhof gelegen, supermarkt direct achter hotel. Naar centrum ongeveer 10 minuten lopen.

Vriendelijk behulpzaam personeel, omdat we bij inchecken even moesten wachte, gratis drankje in het Sky restaurant op 8ste verdieping met mooi uitzicht.

leuk als je jong bent

Andries
6-7-2012

Gelegen vlak bij het Hauptbahnhof en dus veel treinverkeer tot ca. 1 uur 'snachts. De eerste trein hoor je al weer rond half zes. De kamers zijn vrij klein, met 2 eenpersoonsbedden. Je moet echt slalommen als je naar de WC of deur moet. Sanitair netjes. Minder geschikt als je op zakenreis bent en nachtrust nodig hebt, want het is een hotel dat meer gericht lijkt te zijn op jeugd, welke snachts om half 3 weinig rekening houdt met overige gasten lallend over de gangen loopt. In de zomer is het gebrek aan airco ook echt een groot minpunt. Ontbijt goed verzorgd.

BASIC

A. van Rij
16-8-2009

Het is schoon, de badkamer is goed, maar de slaapkamer vrij depressief. Bij ons liep de trap van de nooduitgang voor ons raam langs. We hadden een kamer aan de achterkant en het geluid viel erg mee. De bedden bevielen ons prima, maar zijn behoorlijk hard voor wie van zachte bedden houdt. Voor 60 euro voor 2 personen zijn er leukere 3 sterren hotels, pensions of kamers te huur. Een ontbijt koop je bij de lokale bakkertjes voor een habbekrats. Kuchen en kaffee kosten 2.50 samen. Alles bij elkaar een wat deprimerend onderkomen, wat ik in de toekomst zeker zal vermijden.

2008

prima stadshotel

Janneke
13-9-2008

Na boeking e-mail ontvangen met zeer goede routebeschrijving. Iets te ver uit centrum. Kamers erg gehorig. Zeer vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Dresden Hauptbahnhof & Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.