Hotel Pension Grüne Linde

HotelWeer vandaag26°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Grüne Linde voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pension Grüne Linde

Schönes familiäres Hotel im Herzen von Delitzsch

Martin Luchmann
25-7-2011

Ein Familienbetrieb mit freundlichem Servicepersonal und gut ausgestatteten Zimmern.Das Hotel befindet sich im Zentrum der Stadt Delitzsch bei Leipzig(nach Leipzig ca 20KM).

Die Gaststube des Hauses ist sehr einladend und im rustikalen Landhausstil gehalten.

Für mich als Grossstädter sehr zu empfehlen weil man hier auch auf die Bedürfnisse der einzelnen Gäste eingeht.

Fazit: absolut empfehlenswert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Grüne Linde in Delitzsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Grüne Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Grüne Linde scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.