Sorteren

Reviews over Colditz

Yvonne Arnoldus
    26-7-2018

We begrijpen niet waarom het hier zo rustig is. Fantastische camping met alle voorzieningen, heel veel schaduwplekken veel groen gras perfect voor kleine kinderen maar ook voor grote kinderen mits ze zich zelf een beetje kunnen vermaken! Mega zwembad met mega glijbaan!! Enkele Nederlanders hebben het ontdekt!!!

Super goedkoop!!!

Prima camping

Prima camping
    12-8-2015

Prima camping. Niet veel te doen op de camping, wel genoeg te doen in de omgeving. Je kunt zo met de honden van de camping afwandelen. Zwembad naast de camping. Vriendelijke eigenaren die je graag willen helpen.

Sanitair is netjes, douchetijd is wel aan de korte kant met een douchemuntje.

een prachtig gelegen rustige mooie camping.

F.Somers
    14-8-2014

Een prachtig gelegen,rustige mooie camping met nette schone accommodatie. Het onthaal is zeer vriendelijk. Het beheerdersechtpaar is zeer betrokken en behulpzaam. Wij waren afhankelijk van vervoer om naar Colditz te komen en de beheerdersvrouw heeft ons gebracht en weer opgehaald! Ook heeft ze heerlijk voor ons gekookt. Direct grenzend aan de camping ligt het gemeentelijk zwembad. Enig minpuntje waren de muntjesdouches. De watertoevoer stopte helemaal als het muntje verbruikt was, een muntje kostte 1 euro.De staanplaats en het eten waren goed en goedkoop.

mooie ligging

R.
    12-7-2013

De camping ligt er prachtig tussen de mooi bomen. Het onthaal van het beheerdersechtpaar is allervriendelijkst. Wil je een caravan neerzetten, is een leveller geen overbodige luxe. het sanitair is netjes maar douchen is een crime. weing tijd en een deel van je munt ben je kwijt aan het afstellen. Voor de mijn vrouw en dochters niet te doen. De beheerster kan een eenvoudige, lekkere én goedkope maaltijd serveren.

We hebben er 1 dag gestaan op doorreis naar Tsjechië. Eén groot nadeel: het stikte er van de opdringerige muggen.

Simpele camping in een mooi stuk natuur

Steven en Tineke
    27-9-2010

Ik ben hier met mijn ouders en vriend geweest.

Het was een mooie camping in de buurt van een stuk bos en op loopafstand van het dorpje Colditz met ´Slot Colditz´.

Helaas maken ze gebruik van muntdouches, maar gelukkig wel met ´pauzeknop´ Je bent dus niet zo door je water heen.

Naast de camping was een zwembad waar je voor een redelijke prijs kan zwemmen.

Op de camping is een klein restaurantje waar het zeker goed eten is.

Verder is de camping in de buurt van een supermarkt.

Vriendelijke campingbeheerders, waar je elke ochtend verse broodjes kon bestellen.

Colditz scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews