Hotel Penta Chemnitz

• Sauna

63 reviews over Hotel Penta Chemnitz

• 8Jos Schlicher29-07-2010

redelijk to goed

De lakens van de bedden werden op ons aandringen verwisseld.Het buitenterras hadden ze gesloten vanwege gebrek aan personeel.Het avondeten was niet in buffetvorm, zoals wij geboekt hadden.Aan de receptie kon je geen informatie krijgen over het omliggende gebied van Chemnitz.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Wilma en Hennie Stoffelen16-09-2009

Uitstekend Hotel

Ruime en goede kamer. Uitstekend ontbijt. Avondeten deels menu deels buffet-beide goed. Vriendelijke bediening.

Chemnitz zelf is geen aanrader. Wel goede uitvalsbasis naar b.v. Dresden, Leipzig en Tjechie.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Ron van Hoof29-08-2009

Prima Hotel voor een korte vakantie

Ontvangst prima. Personeel vriendelijk. Ontbijtbuffet echt uitgebreid en goed. Badkamer mooi, ruime slaapkamer voorzien van airco. Parkeren in garage (betaald) maar in straat voor hotel ook goed mogelijk. Rustige ligging, centrum is nabij. Diverse restaurants in de buurt. Schlossmühle was het beste. Onze kinderen hadden een eigen kamer met tussendeur naar onze kamer. Goede TV's. Een minpuntje is het ontbreken van een minibar. Sauna en binnenzwembad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Marianne Elie29-08-2009

Prima hotel

Heel mooi hotel.Prima kamers en heel schoon. Ontbijt was super. Halfpension is niet aan te raden. Een keer moesten we kiezen uit een beperkte kaart voor 15 euro terwijl we 17 euro betaalt hadden. 2 keer buffet wat prima was, verder matig driegangen menu. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Leipzig en Dresden., wat prima gaat met trein. Chemnitz zelf stelt weinig voor. Genoeg te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8willem anjo12-08-2009

avondeten was onder de maat

Het Pentahotel is echt een aanrader! Mooie kamers, schoon, prima badkamer! Ook het ontbijt is heerlijk. De ligging is net buiten het centrum, maar in een half uurtje ben je in de stad (mooie wandeling) en er gaat ook een busje. Wat onder de maat was voor een viersterrenhotel: het avondeten. Geen enkele keuze. Een kant en klaar driegangenmenu dat minimaal anderhalf uur duurde. Sober. We hadden een lekker buffet verwacht, maar dat was er niet ...

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8bonnita kamma04-08-2009

goed hotel maar slecht gegeten

we hadden half pension geboekt maar ipv een buffet moesten we van een zeer beperkte kaart kiezen en alles wat boven de 15 euro kwam moesten we bijbetalen. het eten viel erg tegen, er was een menu wat nog wel lekker was maar daar hoorde bier bij, ik wilde liever wat fris maar dit kon niet omgeruild. het hotel zelf was wel goed maar voortaan liever in chemnitz zelf eten. het ontbijtbuffet was wel goed. mijn dochter en ik wilden bij het zwembad even in het stoombad met bikini aan maar binnen twee tellen kwam de badmeester binnenstormen om te zeggen dat we naakt moesten, we voelden ons begluurd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Marianne Frissen29-05-2009

Prima hotel

Nette grote kamers (geen minibar). Overvloedig ontbijt met prosecco. Eten 's avonds ook heel lekker alleen waren wij er met Pasen en kon je 's avonds alleen in de lobbey/bar eten, wel gewoon van de kaart.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Roos13-09-2008

Goed hotel. 4* zeker waard.

Verblijf v. 30-08 t/m 06-09-2008 met reisgezelschap. Naar het centrum is ongev. 1/2 uur lopen. Kamer + badkamer perfect ingericht. Eten goed. Jammer dat het diner iedere avond in buffetvorm was.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Loes12-09-2008

Mooi hotel,heerlijk eten..

We zijn in de laatste week van augustus vier dagen in dit hotel geweest. Doordat we wat later zijn aangekomen hebben wij in het hotel zelf gegeten. Er kan gebruik gemaakt worden van een buffet of a la carte. We hebben gebruik gemaakt van het buffet wat echt super goed was. Erg veel variatie,keuze uit verschillende groenten,vis,toetjes.Hierdoor hebben wij elke avond daar gegeten wat erg lekker was voor een goede prijs.Het ontbijt idem,keuze uit brood,verschillende soorten eieren maar ook kleine pakjes cornflakes etc. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Kamers zijn netjes en schoon. Het enige minpunt voor ons was het bed,dat was erg hard. Voldoende parkeermogelijkheden bij het hotel. Chemnitz op zich is niet bijzonder,maar Leipzig en Dresden zijn mooi.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Henk en Jane13-07-2008

Hotel is heel gewoont maar was wel goedkoop!

Normaal hotel, Kamers vrij groot, maar ontbijt gewoontjes en waar sommigen misschien zalm kregen wij hebben dat niet gezien (weekje geweest eind juni 2008) en waarom sommigen dat ontbijt erg goed vinden? we hebben het vaker beter meegemaakt dan slechter.. Dineren doen we nooit in een hotel maar zoeken altijd een (steeds ander) gezellig restaurantje op, is meer afwisseling en goedkoper zijn er meer dan genoeg in de buurt Chinees Grieks Bulgaars Duits etc. de 4 restaurants beneden aan de berg kellerhaus etc. vonden wij matig tot slecht, duur en erg kleine (onduitse) porties. Chemnitz is niks bijzonders maar toen we naar het volgende hotel gingen in Karlovy Vary dat is pas een mooie stad.!(iets minder ook Dresden en Leipzig) parkeren was daar erg goedkoop.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Penta Chemnitz info