Hotel Penta Chemnitz

• Sauna

63 reviews over Hotel Penta Chemnitz

• 10Annie18-09-2013

Prachtig hotel

Prachtig hotel in een buitenwijk, er stopt een busje vlak voor het hotel en dan zit je zo midden in het centrum. Als alleen gaande kreeg ik een mooie 2 pers.kamer met luxe badkamer. Ik reide met een groep en wij kregen een aparte eetzaal. Het eten was in buffetvorm en was uitstekend, net als het ontbijt volop keus en of je vroeg of laat aan het ontbijt kwam er was genoeg. De hele tijd werden er broodjes bij gebakken, lekker vers ontbijt.Ook is er een mooi zwembad met sauna aanwezig

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8oost193510-09-2013

prima plek

Het Pentahotel in Chemnitz is een prima hotel met goede service. Ontbijt zéér uitgebreid, diner erg goed. Kamers ook prima en schoon, ze worden iedre dag schoongemaakt en badhandoeken worden bijna dagelijks vervangen. Het hotel ligt in een mooie omgeving, prachtige natuur en in een mooie wijk , ca.15 min lopen van centrum. Personeel is erg vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Minder geschikt voor kinderen.

• 9Nico31-08-2013

Servicegericht Tophotel!

Vriendelijk personeel, servicegericht tot in de tenen. Een gezellige bar, waar het tot laat goed toeven is. Mooie kamers, heerlijk zwembad. Gratis fietsen te huur. Handig, want je bent dan in no-time in het centrum van het leuke centrum. Tip: Ga eten in restaurant MiraMar, op een paar 100 meter van het hotel. Gutburgerliche keuken, met mooi uitzicht op een meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8D.Gensen26-08-2013

Wat een geweldig hotel

Het is een goed en mooi hotel de kamers waren geweldig als alleenstaande kreeg je toch een 2p kamer geweldig. Het eten was goed en lekker 's avonds bij het diner keuze uit vis of vis Ontbijt helemaal goed.Vriendelijk personeel niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 5meier12-08-2013

Mooi hotel, onvriendelijke personeel

Ligt onder rook van enorme uitlaat pijp. Onbeschoft receptie personeel en slechte bediening. Avondeten slecht, ontbijt zeer uitgebreid en goed. Informatie over omgeving ontbrak en wilde personeel ook niet geven. Ons zien zij niet meer terug.

• 7H en J Schonewille12-08-2013

Prima hotel

Hotel is goed gelegen veel parkeerplaatsen gratis in omgeving van hotel. Goed ontbijt met veel keuze. Kamers beetje gedateerd maar wel schoon. Geen koelkastje of koffievoorzieningen op kamers.Gratis fietsen bij hotel die prima geschikt zijn om naar centrum te komen. Enige minpunt is dat er honden zijn toegestaan zelfs bij ontbijt in eetzaal.

• 9Mary23-04-2013

prima als uitvalbasis

Penta Hotel Chemnitz een prima uitvalbasis voor Dresden, de omgeving ertzgebergte Tsjechie of Polen

Gereisd met partner in april 2013

• 9A. Boers07-10-2012

Super hotel

Wij zijn net terug van een weekje vakantie in het Pentahotel Chemnitz. Wat een fantastisch hotel is dit. Mooie schone ruime kamers, en een geweldig ontbijtbuffet. Ook ligt het hotel in een mooie omgeving, met voldoende restaurantjes in de buurt. Met name restaurant Miramar is een aanrader. Verwacht geen haute cuisine, maar goed eten en niet duur. Het personeel is geweldig. De omgeving van Chemnitz is erg mooi. Het heeft ons zeker verrast. Kortom een aanrader, waar wij zeker nog een keer zullen terugkomen.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Ans Nijman05-08-2012

Aanrader vwb hotel

We verbleven een week in dit grote maar toch sfeervolle hotel met een gezelschap (busreis) en dat is ons goed bevallen. De kamers waren ruim en comfortabel (heerlijke bedden, ruime badkamer, schoon). Het ontbijtbuffet was uit de kunst. Elke dag heerlijk brood of broodjes, lekkere koeken en gebak. Goed beleg, vele mogelijkheden. Volop vers fruit (ananas, meloen, kiwi, etc). Het buffet 's avonds was gevarieerd: voldoende afwisseling in vis of vlees (een enkele keer iets te zout), groentes, aardappelen of rijst of pasta. Rauwkost ook steeds anders. Wisselende desserts met opnieuw vers fruit. Over het algemeen een prima maaltijd. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9loekjehe10-10-2011

Topklasse hotel

Topklasse hotel met perfecte kamers en geweldige sauna (Fins en Eco) met groot binnenshuis zwembad, turks bad, bubbelbad, solarium, fitness. Ontbijtbuffet prima, half pension prima (3-gangen, vaak meedoen met buffet diner). Chemnitz en omgeving is een must voor liefhebbers van kunst en cultuur. Ook goed als uitgangspunt voor Dresden, Leipzig, Karlovy Vari. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

Hotel Penta Chemnitz info