Hotel Amber Chemnitz Park

Hotel Amber Chemnitz Park

8.6Fantastisch

Duitsland, Saksen (Sachsen), Chemnitz

Op vakantie geweest naar Amber Chemnitz Park?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Amber Chemnitz Park voor je op een rij gezet:

• Sauna

5 reviews over Hotel Amber Chemnitz Park

• 2018
    7Hugo Duran07-09-2018

Goed hotel

Het hotel is ca. 8 km. verwijderd van het centrum in een industrie/winkelwijk. Bij binnenkomst is de aankomsthal en de lobby met restaurant een donkere bedoening. Dit is misschien voornamelijk het feit dat in het weekend er nauwelijks gasten zijn en volgens de receptionist is het hotel voornamelijk bedoeld voor zakelijke- en conferentiegasten. Onze kamer op de derde verdieping meet ca 24 m2 en de badkamer ca. 2 m2. De kamer heeft 2 één pers. bedden, nachttafeltje, bureautje, zitje met 1 clubstoeltje, tafeltje, koelkastje, kofferrek en klerenkast. Redelijk schone vloerbedekking, matige verlichting, koelkastje, flatscreen KTV, wifi matig en er is geen airco. Gratis parkeren en voor koffie is er een Senseo apparaat op de kamer. Algemene indruk achter de receptie: het hotel heeft hier zijn beste tijd gehad. Ontbijt: Goed. Onze conclusie: het hotel is geschikt voor een overnachting.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7Karin26-10-2016

goed, maar meer voor zakelijke mensen

Het hotel was inprincipe goed, maar erg zakelijk en dat vonden wij jammer. Ligt totaal niet in het centrum, aan de rand maar wel tegen kledingboulevard aan

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Ben Niesen13-07-2011

UItstekend hotel

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het beviel zo mogelijk nog beter dan de eerste. Goede ruime kamer, prima ontbijt en het diner is helemaal geweldig. Wij hadden HP geboekt en de kok komt persoonlijk vragen wat je wilt eten met daarvoor heel veel suggesties! Het hotel ligt op een industrieterrein, niets te doen 's-avonds, maar door de ruime en gezellige bar merk je daar niets van. Wel erg jammer dat deze op zondagavond gesloten is en dat dit niet staat aangegeven. Maar dat is dan ook het enige minpuntje! Wij komen beslist nog eens terug, er is nog veel in de omgeving te zien.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Ben Niesen01-09-2009

Aanrader

Ruime kamer, schoon, prima diner en ontbijt, gezellige grote bar, rustig terras. Heel vriendelijk en voorkomend personeel. Groot parkeerterrein, gratis. Hotel ligt helaas op een bedrijventerrein, maar slechts 15 autominuten van het centrum. In de directe omgeving veel bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 930-07-2009

Uitstekend

Ruime schone kamers, uitstekend ontbijt en diner, gezellige bar, personeel heel vriendelijk, groot parkeerterrein, hotel ligt helaas op een bedrijven terrein maar slechts 15 minutem van het centrum van Chemnitz, in de directe omgeving (25 km.) heel veel bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Amber Chemnitz Park info