Hotel Amber Chemnitz Park

We hebben een aantal aanbieders voor Amber Chemnitz Park voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Amber Chemnitz Park in het Nederlands

goed, maar meer voor zakelijke mensen

Karin, 26-10-2016

Het hotel was inprincipe goed, maar erg zakelijk en dat vonden wij jammer.

Ligt totaal niet in het centrum, aan de rand maar wel tegen kledingboulevard aan

UItstekend hotel

Ben Niesen, 13-7-2011

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het beviel zo mogelijk nog beter dan de eerste. Goede ruime kamer, prima ontbijt en het diner is helemaal geweldig. Wij hadden HP geboekt en de kok komt persoonlijk vragen wat je wilt eten met daarvoor heel veel suggesties!

Het hotel ligt op een industrieterrein, niets te doen 's-avonds, maar door de ruime en gezellige bar merk je daar niets van. Wel erg jammer dat deze op zondagavond gesloten is en dat dit niet staat aangegeven. Maar dat is dan ook het enige minpuntje!

Wij komen beslist nog eens terug, er is nog veel in de omgeving te zien.

Aanrader

Ben Niesen, 1-9-2009

Ruime kamer, schoon, prima diner en ontbijt, gezellige grote bar, rustig terras.

Heel vriendelijk en voorkomend personeel. Groot parkeerterrein, gratis.

Hotel ligt helaas op een bedrijventerrein, maar slechts 15 autominuten van het centrum. In de directe omgeving veel bezienswaardigheden.

Uitstekend

30-7-2009

Ruime schone kamers, uitstekend ontbijt en diner, gezellige bar, personeel heel vriendelijk, groot parkeerterrein, hotel ligt helaas op een bedrijven terrein maar slechts 15 minutem van het centrum van Chemnitz, in de directe omgeving (25 km.) heel veel bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amber Chemnitz Park in Chemnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amber Chemnitz Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amber Chemnitz Park scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.