Hotel ACHAT Comfort Messe-Chemnitz

Hotel ACHAT Comfort Messe-Chemnitz

6.3Voldoende

Duitsland, Saksen (Sachsen), Chemnitz

Op vakantie geweest naar ACHAT Comfort Messe-Chemnitz?

6.3Voldoende

4 reviews over Hotel ACHAT Comfort Messe-Chemnitz

• 6Nico Terlouw24-09-2016

Al met al voldoende

Zowel op de heen- als terugreis naar Polen 1 nacht verbleven, de eerste keer was het eten echt slecht, bak sla, slappe patat, iets wat op vlees leek en een taaie apfelstrudel, op de terugreis viel het weer mee, het eten was goed. Eigenaar restaurant heeft een deel van het hotel gehuurd en bleek op de terugreis beter gehumeurd dan op de heenreis. Hield het restaurant zelfs nog langer open voor onze groep. Groot verschil dus. Kamers zijn verder netjes, ontbijt prima. Ligt op een soort bedrijventerrein waar niets te beleven is. Voor een overnachtingshotel al met al dus een voldoende.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Hans4521-09-2015

voldoet aan verwachting

hotel ligt buitenaf maar voor paar nachten prima te doen als raam open is verkeersgeluid schone kamer en badkamer wastafel in tussengang 3sterren voldoet eten prijs/kwaliteit prima goed ontbijt lift aanwezig vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2015

• 6Isabelle22-10-2012

Dit nooit meer!

Dit was ons laatste doorgangshotel toen we de grens met Polen overstaken. De kamers waren comfortabel, netjes en ruim genoeg om in te overnachten. Om twee redenen zou ik dit hotel niet aanraden: 1. in de nabije omgeving viel er niets te beleven en 2. het diner was er s-u-p-e-r-s-l-e-c-h-t!!! Als voorgerecht kregen we water met brokjes doorweekt brood, wat de soep moest voorstellen. Het hoofdgerecht bestond uit een onsmakelijke brei van rijst met brokken kip en currysaus en als nagerecht kregen we een muffe rijstpap met duf fruit gepresenteerd. Op heel onze rondreis Polen hebben we niet één keer zo'n wansmakelijk menu voorgeschoteld gekregen als hier!! Het excuus was achteraf dat ze aan het verbouwen waren, ook onze reisleiding deed hier niks aan! Het ontbijt was zéér minimaal: er was weinig beleg en geen groenten... Wat bleek nu, hadden ze deze groenten gewoon in de kast laten liggen en niet geserveerd op het ontbijtbuffet! Te weinig geld gekregen van onze touroperator?

Gereisd met partner in september 2011

• 6lydiavveen27-06-2010

tussen de auto garages in

Ligt op een industrie terrein, vooral als doorgangs hotel geschikt.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Hotel ACHAT Comfort Messe-Chemnitz info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenChinese, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken