Reviews over Boxdorf

Prima hotel

ruud,
    16-7-2014

We zijn 1 nacht ter overbrugging in dit hotel geweest. Aantrekkelijke prijs via touroperator met daarbij een redelijk bedrag voor het ontbijt dat overigens uitstekend was. We hadden een kamer aan de tuinzijde geboekt vanwege de herrie van de straat. Kregen echter een kamer aan de zijkant. Tijdens spitsuur in de avond een vreselijke herrie, later goed te doen. Kamer erg groot, schoon en alles zag er nieuw uit. Diner in hotel was prima van kwaliteit en redelijk geprijsd. Ontvangst was vriendelijk, uitchecken echter kil en onvriendelijk. Wij hadden fietsen die veilig gestald konden worden. Vanwege de fietsen is dit hotel een goede uitvalsbasis voor Dresden, Radebeul en Moritzburg. Voor herhaling vatbaar.

schitterend gelegen hotel

Ines Reiber van Es,
    6-4-2012

prima hotel in de buurt van Dresden..Goede kamers en service