Reviews over Bertsdorf-Hörnitz

Zeer nette ruime Ferienwohnung.

Ron & Vivian,
    6-3-2014

Hier 1 week verbleven. Wij zaten in Fewo Koitscheblick. Ruim genoeg voor 2 personen, voor 4 personen wellicht iets te klein. Slaapkamer is krap, past nét, maar is te doen. Kussens zithoek zijn ietwat doorgezakt, maar daarentegen is de badkamer heel netjes en ook de keuken. Sommige pannen zijn wel aan vervanging toe. Aardige eigenaars. Ideale uitvalsbasis om naar Polen & Tsjechië te rijden. In het dorp zelf is niet veel te beleven. Voor inkopen ga je het best naar Zittau.

Aanrader.

F.Meurs,
    25-4-2009

Uitstekend verzorgd. Goede keuken! Gunstige ligging voor het maken van diverse trips in de prachtige omgeving.

Ook een prima uitvalsbasis voor autotochten naar Polen en Tsjechie.

In de directe omgeving van het hotel zijn helaas geen leuke eetgelegenheden.

Bertsdorf-Hörnitz scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews