Hotel AKZENT Hotel Residence

Kleine hotels
Hotel AKZENT Hotel Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Residence voor je op een rij gezet:

Laatste review

heerljik hotel

coen,
10-7-2010

een schitterend hotel om 1 of 2 dagen heerljik tot rust te komen en te genieten van een heerlijk biertje en de werkelijk fantastische keuken!

zeker een aanrader voor diegene die op doorreis zijn!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel AKZENT Hotel Residence in het Nederlands

heerljik hotel

coen
10-7-2010

zeker een aanrader voor diegene die op doorreis zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Residence in Bautzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.