Reviews over Bannewitz

Rustige plek vlak bij Dresden

ruud,
    16-7-2014

We zijn 3 nachten in dit pension geweest om Dresden en omgeving te bezoeken. Rustige ligging en vriendelijke eigenaren. Kamer is eenvoudig maar schoon en doelmatig. Ontbijt prima, alles wat je nodig hebt is er. We hebben met de fiets de hele omgeving bezocht. Prima te doen, alleen de laatste stijging vanuit Dresden naar Bannewitz is pittig (voor ons gemakkelijker vanwege onze E-bike). Fietsen langs de Elbe is schitterend, mooie fietspaden en schitterende kastelen om te bezoeken. Op advies van de eigenaren in Bannewitz gegeten bij restaurant Eutschutzer Muhle: geweldig eten, hoofdgerecht max. 10 euro. Het geheel is een aanrader !

prachtige plek, flakbij Dresden

M. Bakker,
    16-9-2011

prachtige omgeving, alles lekker schoon, vriendelijke mensen, eten is fantastisch

Keurig familiehotel

Lola,
    27-5-2010

Ligt 10 minuten buiten Dresden. Mooi uitzicht. Na een drukke dag in Dresden is dit een heerlijke plek om even te ontspannen. Je slaapt ook lekker rustig. Mooi Landelijk hotel. Smorgens lekker uitgebreid ontbijt met mooi uitzicht over de heuvels. S'zomers kun je aan het zwembad zitten. Bij zo'n mooie stad als Dresden perfekt te combineren.

Bannewitz scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews